خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد؛

پلیس و رسانه مکمل یکدیگر هستند

پلیس و رسانه مکمل یکدیگر هستند
کد خبر : ۱۵۱۴۵۳۵

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: نقش خبرنگاران در ارتقاء و پیشرفت جامعه در حوزه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست؛ پلیس و رسانه مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش ایلنا، سردار یوسف ملک زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال حوزه پلیس افزود: در شرایطی که دشمنان با تمام وجود به میدان آمده اند تا ذهن و روان مردم و به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی و کشورمان تحت تأثیر قرار دهند، خبرنگاران می‌توانند با اقدامات خود در این راستا با آنها مقابله کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مردم باید نسبت به جرائم و آسیب‌های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی آگاهی های لازم را داشته باشند، گفت: خبرنگاران با ارائه هشدارها و آگاهی‌های لازم به مردم و روشنگری در این زمینه، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

ملک‌زاده با بیان این نکته که یکی از اهداف پلیس ارائه آموزش همگانی به مردم است، افزود: در این حوزه رسانه‌ها می توانند پلیس را در رسیدن به این هدف، یاری رسانند.

وی با اشاره به اینکه اگر در یک جامعه امنیت وجود نداشته باشد، آن جامعه روی آرامش را به خود نخواهد دید، گفت: درصد بالایی از احساس امنیت که در سطح جامعه وجود دارد، حاصل اقدامات ارزشمند خبرنگاران است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه پلیس و رسانه ها مکمل یکدیگر هستند، از اقدامات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای تعامل و همکاری با خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان فارس، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ حمید افرامن معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تبریک روز خبرنگار و عرض خیر مقدم به آنان، از تلاش‌ها و تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای پوشش خبری و انتشار اخبار و عملکرد مجموعه انتظامی استان در راستای بالا بردن احساس امنیت در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر، از تلاش‌های بی شائبه خبرنگاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز