خبرگزاری کار ایران

رئیس راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه:

واگذاری زمین‌هایی در قطعات ۱۰۰۰ متری صحت ندارد

واگذاری زمین‌هایی در قطعات ۱۰۰۰ متری صحت ندارد
کد خبر : ۱۵۱۲۷۱۸

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: اخیراً کلیپی با مضمون واگذاری زمین‌های با قطعات ۱۰۰۰ متری به صورت رایگان در فضای مجازی پخش شده است که این امر دروغ و قاطعانه از سوی اداره راه و شهرسازی تکذیب می‌شود.

حمیدرضا سرداریان، امروز شنبه (13مرداد) با اشاره به انتشار کلیپ مبنی بر واگذاری قطعات زمین رایگان به مساحت ۱۰۰۰ متری در شهرستان ابهر، گفت: متأسفانه این افراد در کلیپ اذعان دارند که تاییدیه این شهرک اخذ شده و واگذاری به زودی انجام می‌شود که این ادعاها اصلاً درست نیست و کذب است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، ادامه داد: جلسه‌ای به درخواست فرماندار ابهر برگزار شده بود و موضوع «زیست شهر مولد» مطرح شده، ولی روند ساخت شهرک مسکونی مراحل دارد و حتماً باید مراحل لازم طی شده و تاییدیه، نوع درجه خاک زمین اخذ شود و همچنین امکان سنجی لازم صورت گیرد که پروسه طولانی دارد و تمامی این موارد در جلسه مطرح شد.

وی، گفت: در این راستا با توجه به مأموریتی که به اداره راه و شهرسازی این شهرستان داده شد و در راستای اهداف این اداره برای اجرای طرحهای حمایتی دولت ما به دنبال اخذ مجوز شهرکی در محدوده سه شهرستان هستیم و با توجه به امکان سنجی که برای زمین‌ها انجام شد، به دنبال جانمایی مناسب برای ایجاد شهرک منفصل هستیم.

سرداریان تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری را نداده و انتشار این خبر بدون اطلاع اداره راه و شهرسازی انجام شده است.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مسئولیتی در این قبال نداشته و موافق پخش این کلیپ و این نوع فعالیت نیست و این موضوع ارتباطی به راه و شهرسازی استان ندارد.

سرداریان با تاکید مجدد بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان به مساحت ۱۰۰۰ متر در شهرستان ابهر را نداده است، گفت: این اداره کل مسئولیتی در خصوص پخش کلیپ را ندارد و این اصلاً درست نیست. اطلاع رسانی این اداره از طریق روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی ،سایتها و سامانه های مخصوص به خود انجام می شود و تمامی اخبار غیر از این درگاهها مورد تایید این اداره نمی باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز