خبرگزاری کار ایران

با بررسی در شورای فنی فارس؛

اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع می شود

اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع می شود
کد خبر : ۱۵۱۱۲۵۵

استاندار فارس با بیان اینکه در شورای فنی استان، مسئله محله سعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: مصوبه‌ای مانند عدم حضور و اسکان اتباع غیرایرانی برای آن اعمال خواهد شد وبا اجرای این مصوبه اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در شورای ادارای فارس اظهار داشت: طرح الزام وجود کفیل ایرانی برای هر اتباع بیگانه نیز از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و در استان وارد فاز اجرایی شده است.

ایمانیه گفت: به موجب ابلاغ وزارت کشور در هیچ شهری نباید تراکم جمعیتی اتباع بیگانه و بهره‌مندی از خدمات بیشتر از 10 درصد باشد.

وی با تاکید بر این که باید مبارزه با فساد خط قرمز مدیران در استان باشد، خاطرنشان کرد: در بحث فساد باید بسیار جدی‌تر از قبل به این مهم ورود کرد و هیچ رحمی نداشته باشد؛ مردم باید احساس کنند که مدیران در بحث فساد همراه نیستند.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بحث هم‌افزایی دستگاه‌ها و مدیران متاسفانه فارس وضعیت خوبی ندارد، عنوان کرد: بدون همراهی نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی از مدیران خواست قبل از ارائه طرح و برنامه‌ها در سطوح بالای مدیریتی فارس جلسات کارشناسی و هم‌افزایی برگزار و تمام تلاش شان را برای حل مشکلات به میدان بیاورند و برآیند جلسات را به مدیر ارشد اعلام کنند تا در سطح استانی و ملی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار فارس همچنین اهمیت دادن به جوانان و احترام به آنها را از دیگر مولفه‌های خدمت رسانی اثربخش دانست و گفت: باید برای جوانان میدان را باز و جانشین‌پروری را دنبال کرد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه مدیران استان باید تا آخرین روز خدمت خود، میز‌های خدمت هفتگی را ترک نکنند، گفت: باز کردن گره‌های مزمن شده باید با جدیت دنبال شود، چون هیچ گرهی بدون اراده و تفکر باز نمی‌شود.

وی همچنین در خصوص بحران آب در فارس، عنوان کرد: با وجود اینکه این بحران کشوری است و به تبع گریبان استان را نیز گرفته، اما تمام تلاش‌ها برای مدیریت این مهم بکار گرفته شده و تا پایان هفته جاری موضوع بحران آب در فارس حل خواهد شد اگرچه لازم است در حوزه آب و انرژی به صورت خوشه‌ای کار‌های جدی انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز