خبرگزاری کار ایران

تنظیم و آماده سازی لایحه پرسنل آسیب دیده شهرداری ارومیه

تنظیم و آماده سازی لایحه پرسنل آسیب دیده شهرداری ارومیه
کد خبر : ۱۵۱۰۶۷۰

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تنظیم لایحه پرسنل آسیب‌دیده شهرداری گفت: طبق این لایحه هر فردی که حین کار آسیب می‌بیند زیر چتر حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، احد یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: سالانه شاهد وقوع حوادث مختلفی برای پرسنل شهرداری در جاده‌ها و معابر اصلی هستیم و از این همکاران انتظار داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و شهروندان نیز دقت در رانندگی و رانندگی با سرعت ایمن را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: با همکاری شورا و شهرداری لایحه‌ای بنام پرسنل آسیب‌دیده شهرداری ارومیه در حال تنظیم است که حمایت‌های جدی و نظام‌مند از پرسنل شهرداری را خواهیم داشت.

دبیر شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برخی مواقع رانندگانی که با پاکبانان و یا سبزبانان شهرداری تصادف کرده و موجب فوت آن‌ها شده‌اند از صحنه متواری می‌شوند و هیچ حق بیمه‌ای در خصوص دیه و تأمین هزینه‌ها شامل آسیب‌دیدگان نمی‌شود.

یوسفی تصریح کرد: طبق این لایحه هر فردی که حین کار آسیب می‌بیند زیر چتر حمایت مدیریت شهری قرار می‌گیرد.

یوسفی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اعضا شورای شهر هشتم مرداد انتخابات هیئت رئیسه برگزار خواهد شد و هیئت رئیسه جدید برای سال آخر از چهاردهم مرداد آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ۶ نفر از اعضا شورای شهر در ترکیب هیئت رئیسه سال آخر قرار خواهند گرفت و احتمال زیاد با تغییرات در هیئت رئیسه مانند ریاست شورا روبرو خواهیم شد.

یوسفی ادامه داد: شورای شهر و به ویژه هیئت رئیسه هیچ تعارفی با شخصی ندارند و هر جا منافع مردم حفظ نشود طبق اختیارات قانونی شورای شهر برخورد خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: استیضاح و طرح سوال از وظایف ذاتی شورا است و باید بازخواست کرده و پیگیری امور را دنبال کند و شهردار باید به مردم پاسخگو باشد و تا به امروز نیز اینچنین بوده است.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها، شهروندان و کارکنان شهرداری خواهشمندیم که شورای شهر را برای نظارت و پیگیری امور و سوال از مدیریت شهری حمایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز