خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبرداد:

رفع مشکل آبرسانی 30 هزار نفر در شهرک گلشهر زنجان

رفع مشکل آبرسانی 30 هزار نفر در شهرک گلشهر زنجان
کد خبر : ۱۵۰۹۷۸۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ جدید شهرک گلشهر زنجان، مشکل آبرسانی 30 هزار نفر از جمعیت این شهرک در زنجان برطرف شد.

علی محمد نادرخانی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، اظهار کرد: این ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان، ادامه داد: ظرفیت این ایستگاه پمپاژ 100 لیتر در ثانیه است که با بهره بردار از آن آمار حوادث شبکه توزیع آب در منطقه گلشهر کاهش چشمگیری یافته و از اخلال در امر آبرسانی به مشترکین پیشگیری خواهد شد.

وی، تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر مزایای اجرای این پروژه است که طی آن یک باب ایستگاه پمپاژ قدیمی از مدار خارج و فشار شبکه بنحو چشمگیری کاهش یافته است.

نادر خانی، گفت: در گذشته با وقوع هرگونه حادثه ای در شبکه یا ایستگاه پمپاژ و یا قطع برق، محدوده وسیعی از مشترکین تحت تاثیر قرار می گرفتند، ولی در حال حاضر این مشکل مرتفع شده و دیگر اخلال گسترده در آبرسانی به شهرک گلشهر وجود نخواهد داشت.

این مسئول، یادآورشد: پیش از این آب مورد نیاز شهروندان در شهرک گلشهر از پائین دست این شهرک تامین می شد که نیاز به فشار کاری بسیار بالایی داشت ولی با تکمیل مخزن 4 شرقی، درحال حاضر آب آشامیدنی شهرک گلشهر با فشار مناسب تامین می شود.

به گفته نادرخانی، مدیریت فشار شبکه، اجرای عملیات زون بندی و نصب شیرآلات فشارشکن از جمله اقدامات شرکت آب و فاضلاب برای مدیریت حوادث و کاهش هدر رفت آب در استان زنجان است.

به گزارش ایلنا؛ شهرک گلشهر کاظمیه زنجان یکی از شهرکهای بزرگ منطقه واقع در شرق زنجان است که در سالهای اخیر با احداث و استقرار مسکن های مهر و در سالهای اخیر نیز با راه اندازی مسکن اقدام ملی نیازمند ایجاد زیر ساختهای اساسی در حوزه های مختلف بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز