خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از اعضای ستادهای انتخاباتی پزشکیان مطرح شد؛

حال صنعت استان مرکزی خوب نیست/جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای توسعه همه‌جانبه از مهمترین ضرورت‌هاست

حال صنعت استان مرکزی خوب نیست/جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای توسعه همه‌جانبه از مهمترین ضرورت‌هاست
کد خبر : ۱۵۰۹۳۷۲

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز حال صنعت استان مرکزی خوب نیست، گفت: در این راستا دولت جدید علاوه بر مسائل زیست‌محیطی باید نگاه ویژه‌ای نسبت به حل چالش‌های بخش صنعت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان در مراسم تجلیل از اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان مرکزی که در سالن کوه نور هتل امیرکبیر اراک برگزار شد، افزود: کار دولت چهاردهم در قبال مشکلات صنایع استان مرکزی بسیار سنگین است.

وی ادامه داد: استان مرکزی و شهر اراک به عنوان پایتخت صنعت ایران مطرح است و صنایع در این خطه از پیش از انقلاب ایجاد شده‌اند و تاکنون سیر صعودی داشته است. صنایع مادر تخصصی در این استان استقرار دارد، اما جای تأسف دارد که استان از صنایع هایتک محروم است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس اظهار داشت: استان مرکزی سومین تولیدکننده گوشت قرمز و شیر در کشور به شمار می‌رود. این موضوع نشان می‌دهد که ظرفیت‌های زیادی در این بخش وجود دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

جمالیان به پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشته و تصریح کرد: امید می‌رود تا پزشکیان به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند و همه نیز باید در راستای اهداف دولت چهاردهم گام بردارند و به دولت کمک کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برای توسعه همه‌جانبه از مهمترین ضرورت‌هاست که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

علی یوسفی افزود: همه باید دست به دست هم دهند تا دولت جدید با آرامش و فکر جدید برنامه‌های خود را اجرا کند. انتظار می‌رود همگی همچنان با امیدواری بسیار پای کار باشند تا دولت قدرتمندی رقم بخورد.

وی ادامه داد: دولت چهاردهم تأکید ویژه بر شایسته‌سالاری دارد. دولت چهاردهم به دنبال مدیران شایسته برای پست‌های مختلف است. این موضوع در استان مرکزی نیز باید با جدیت پیگیری و نظارت شود.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان مرکزی اظهار داشت: وحدت و همگرایی مناسب باید در این استان پیگیری شود تا پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ استانی و ملی به خوبی اجرا شود. تمامی تلاش‌ها در استان باید برای توسعه کیفی بخش‌های صنعت و کشاورزی به کار گرفته شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز