خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی آذربایجان غربی

کشف بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نوار مرزی  آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۰۳۱۱۴

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال در نوار مرزی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید  اقدامات کنترلی در مرز، طی چند عملیات دقیق توانستند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: طی این عملیات ها، مرزبانان توانستند تعداد ۳۰ هزار نخ سیگار، ۳ هزار  لیتر سوخت، ۲۴۰ متر پارچه، ۳۸۰ کیلوگرم بذر آفتابگردان، ۸۰ کیلوگرم فندق، ۵۷ عدد کوله پشتی، ۱۹ عدد دستگاه ضبط صدا، ۲۲ عدد زیلو، ۲۱ جفت کفش خارجی و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۱میلیارد و ۷۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات ها ۴ نفر متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار"احمدی" با اشاره به پیامد های زیان بار قاچاق خاطر نشان کرد: مرزبانان این استان با همکاری مرزنشینان به طور  شبانه روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق کالا ایستادگی می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز