خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد پزشکیان در شهرستان رودان:

پیروز نهایی انتخابات مردم هستند/ مشارکت بالای 50 درصدی مردم شهرستان رودان

پیروز نهایی انتخابات مردم هستند/ مشارکت بالای 50 درصدی مردم شهرستان رودان
کد خبر : ۱۵۰۲۴۲۵

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان رودان بعد از اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در واقع مردم پیروز انتخابات بودند. هم به مردم عزیز ایران و هم هواداران کاندیدای پیروز تبریک عرض می‌کنم.

سید عبدالوهاب هاشمی بعد از اعلام نتایج انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از مشارکت مردم در این آوردگاه گفت: بعد از حادثه ناگوار شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش، برگزاری انتخابات در دوره محدود 50روزه بسیار اهمیت داشت لذا باید از همه عوامل برگزاری، اجرا، نظارت، امنیت، فعالان تبلیغات انتخاباتی در ستادهای نامزدها تشکر و قدردانی کنم. در واقع مردم پیروز انتخابات بودند. هم به مردم عزیز ایران و هم هواداران کاندیدای پیروز تبریک عرض می‌کنم و البته از هواداران کاندیداهای دیگر هم تشکر باید کرد که عرصه رقابت را مشارکتی و رقابتی کردند.

اولین ستاد در شهرستان‌های هرمزگان بودیم

رئیس ستاد دکتر مسعود پزشکیان در شهرستان رودان افزود: ستاد دکتر پزشکیان در شهرستان در زمره اولین ستاد تبلیغات انتخاباتی در هرمزگان محسوب می شود که شکل گرفت. از 23 خرداد عملاً کار در این شهرستان با جمع محدودی آغاز شد و منتظر ستاد استان نماندیم. به نظرم این جمع محدود به سرعت در مناطق تابعه کمک کردند تا ستادها در بخش‌ها شکل بگیرد. هرچند رسماً ستاد از 30 خرداد در رودان افتتاح شد ولی عملاً اولین ستاد در سطح استان هرمزگان بودیم که فعالیت خود را از یک هفته قبل آغاز کردیم. خاضعانه از همه عوامل ستادی در ستاد مرکزی شهرستان، ستاد بخش‌های مرکزی، بیکا، جغین و رودخانه، نمایندگان ستاد در شعب اخذ رای و فرمانداری و بخشداری‌ها سپاسگزارم.

مشارکت رودانی‌ها بیش از 50 درصد بود

هاشمی با اشاره میزان مشارکت مردم رودان در انتخابات اظهار کرد: از سوی وزارت کشور میزان مشارکت  مردم هرمزگان در دور دوم انتخابات 53 و نیم درصد اعلام شد که در رودان هم بیش از 50 درصد مشارکت بود. البته باید در این دوره به چرایی عدم مشارکت بخش مهمی از جامعه نیز توجه داشت. اینکه چرا نزدیک به نیمی از مردم در انتخابات مشارکت نکرده‌اند باید مطالعه و بررسی شود. در رودان حتماً این موضوع با دعوت از نخبگان، فعالان اجتماعی و کارشناسان مجرب مورد توجه قرار می‌گیرد. شاید ساعاتی بعد از پیروزی آقای دکتر پزشکیان این دغدغه جمع فعالان ستادی بود. لذا حتماً این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

روزهای سختی در دوره تبلیغات داشتیم

وی با اشاره به تلاش فعالان ستادی در حوزه تبلیغات انتخاباتی گفت: باید دست همه آنهایی که در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه تلاش کردند را بوسید، اهالی رسانه، فعالان مجازی، نخبگان، احزاب و تشکل‌ها نقش مؤثری در تحقق این اتفاق مبارک داشتند. تصور می‌کنم باید اینها مورد تکریم قرار گیرند. سختی‌ها یعنی همین که از یکسو تخریب می‌شدیم، از سوی دیگر اداره ستادها نیازمند مدیریت بودند که با تدبیر و هوشمندانه باید امور به پیش می‌رفت. معتقدم که ستاد آقای دکتر پزشکیان در رودان و البته در همه جای ایران باید جمعی اداره می‌شد. چرا که خرد جمعی مشکلات را کاهش می‌داد. اینکه مجموعه افرادی بدون توقع و چشم داشت، تنها بخاطر کشورشان و تفکرشان کنار هم قرار گیرند و اهداف را به پیش ببرند بسیار ارزشمند است. ما در عمده شعب اخذ رای نماینده داشتیم. این افراد بدون حتی ریالی حق الزحمه آمدند و در کنار عوامل دیگر به صیانت از آرا همت گماشتند. اینها شایسته تکریم است. در این دوره از انتخابات همه آمدند کارمندان، فرهنگیان، اصناف، ورزشکاران، بانوان، رای اولی‌ها، روحانیون، دانشگاهیان، کارگران، بازنشستگان، هنرمندان، رسانه‌ای ها  همه و همه نمایندگانی در ستاد دکتر پزشکیان داشتند و همین هم عامل موفقیت بود.

معیشت و رفاه مردم باید در اولویت دولت باشد

سید عبدالوهاب هاشمی در پاسخ به اینکه چرا اقبال از رقیب در شهرستان رودان بیش از دو برابر بود، افزود: تنها رودان نبود که این نتیجه رقم خورد در شرق هرمزگان، بیشتر شهرستان‌ها همین وضعیت را داشتند. در میناب و بشاگرد هم تقریباً همین وضع حاکم بود. از سال 1392به این سو تقریباً انتخابات برگزار شده همین آرایش را نشان می‌دهد. باید به علل و عوامل پرداخت. ولی اجازه می‌خواهم در پایان به نکته مهم‌تری اشاره کنم. متاسفانه بنا به دلایل مختلف از تحریم گرفته تا برخی مدیریت‌ها واقعاً معیشت و رفاه مردم به دغدغه عمومی بدل شده است. انتظار من و مردم از دولت آینده توجه به این دو مقوله است. رفاه و معیشت باید در اولویت باشد. از شما و همکاران خوبتان که در عرصه اطلاع رسانی خوش درخشیدید صمیمانه سپاسگزارم. امیدوارم دولت آقای پزشکیان مطابق  شعاری که محور تبلیغات بود (برای ایران)، از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای کشورعزیزمان بهره گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز