خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد؛

توجه به بهره‌مندی از نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی در دولت چهاردهم

 توجه به بهره‌مندی از نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی در دولت چهاردهم
کد خبر : ۱۵۰۲۲۲۰

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: امیدوارم در دولت چهاردهم شاهد تحقق راهبردهای مطرح شده همچون الزام به خصوصی سازی و کاهش نقش بارز دولت در روندهای اقتصادی، بهره‌مندی از نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی باشیم.

به گزارش ایلنا، مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین و اتحادیه صادرکنندگان استان با صدور پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور جدید ایران اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسمه تعالی

بار دیگر نقش‌آفرینی ملت قهرمان این سرزمین شهید پرور  در تعیین سرنوشت آتی خود و انتخاب رئیس قوه مجریه در انتخابات دومرحله‌ای چهاردمین دوره ریاست جمهوری متبلور شد و چشم‌های جهانیان، تماشاگر  آن بود که صندوق‌های  آرا، خواست و عزم ایرانیان در بهبود وضعیت به منظور حفظ و استمرار خودکفایی ملی و استقلال سیاسی است.

ازاین رو، پانزدهم تیر ماه امسال، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار مشارکت میلیونی آحاد  مردم  درراستای پاسداشت مردم‌سالاری دینی و دفاع از دستاوردهای گران‌سنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن عرض تبریک خالصانه به مقام معظم رهبری و مردم شریف و  شهید پرور سرزمین کهن  ایران و منتخب گرانقدر حائز رای  اکثریت مردم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در کسوت نهمین رئیس جمهور و تقدیر از تمامی تلاش‌های رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی، شهدای خدمت و کابینه دولت سیزدهم، امیدوارم در دولت چهاردهم شاهد تحقق راهبردهای مطرح شده همچون الزام به خصوصی سازی  و کاهش نقش بارز دولت در روندهای اقتصادی، بهره‌مندی از نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی، حمایت از جریان تجارت آزاد و کاهش تحریم‌های سهمگین بین‌المللی، توسعه مبادلات تجاری با کشورهای جهان و کمک به ایجاد زیرساخت‌های نوین با جذب سرمایه‌گذاری‌های موثر خارجی و بهره‌مندی از ظرفیت خطیر پیمان‌های چندجانبه اقتصادی باشیم.

عزت و سربلندی تمامی دست اندرکاران توسعه پایدار ایران اسلامی را ازخداوند متعال خواستارم.

مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین»

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که 15 تیر ماه برگزار شد، به‌عنوان نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز