خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری همدان خبرداد؛

آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی

آمادگی ۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی در راستای ارائه خدمات به مسافران تابستانی
کد خبر : ۱۵۰۲۱۴۵

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با توجه به فرارسیدن سفرهای تابستانی و افزایش حجم سفرهای استانی و برون استانی ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی این استان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: مجمتع های خدمات رفاهی مکلف شده اند تا برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان های مختلف از جمله سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها اقدام کنند ونسبت به فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی ها، اقدام کنند.

آهکی تصریح کرد: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور کمیته ویژه جهت پیگیری موضوعات و انجام بازدیدهای مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، واحدهای اقامتی و پذیراتی بین راهی بازدید به عمل می‌آورد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان در پایان گفت: از همه هموطنان و هم استانی های گرامی خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مورد مجتمع های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز