خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حضور مردم بیشترین اهمیت را در انتخابات دارد

حضور مردم بیشترین اهمیت را در انتخابات دارد
کد خبر : ۱۵۰۱۴۸۶

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حضور مردم بیشترین اهمیت را در انتخابات دارد، گفت: آنچه که مهم جلوه می‌کند این است مردم و ملت بزرگ ایران با حضور آگاهانه خود پای صندوق‌های رأی ثابت کرده‌اند که پای آرمان‌ها و عهد خود با شکوه و اقتدار ایستاده و برای ساختن آینده آینده ایران تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌اله قربانعلی دری نجف‌آبادی پس از آنکه رأی خود در شعبه 280 سیار شهری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان مرکزی به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران، افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی عزت و اقتدار کشور ایران و نظام اسلامی را تضمین می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه گرایش‌ها و بازی‌های سیاسی نباید باعث شود که خدشه‌ای در فرایند انتخابات وارد شود، ادامه داد: ملت ایران همواره پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و در 45 سال گذشته با حضور خود در مناسبت‌های مختلف از جمله انتخابات عشق و ارادت خود را به کشور نشان داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: امروز مردم ایران در یک امتحان بزرگ شرکت کرده‌اند تا رئیس جمهوری برای 4 سال آینده انتخاب کنند و امانت بزرگ خود که همان ریاست جمهوری است را به شخص شایسته و لایقی بدهند. رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود منتخب آحاد ملت است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد با تلاش مضاعف و به کارگیری افراد شایسته و لایق در سمت‌های حساس دولتی اهداف نظام را پیگیری کرده و در راستای توسعه همه‌جانبه میهن اسلامی تلاش کند و همچنین گام‌های بلندی برای کشور بردارد.

وی بیان داشت: ظرفیت‌های داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی بسیار گسترده است. بر این اساس رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود نسبت به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارد و مسیر توسعه کشور را هموار کند.

انتخابات ریاست جمهوری هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه شهادت آیت‌اله رئیسی و همراهانشان و بر اساس قانون اساسی که ظرف مدت 50 روز باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری 8 تیر ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد و در فرایند این انتخابات سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند. دور دوم این انتخابات امروز 15 تیر ماه در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز