خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پزشکیان نگذارد سفره‌های مردم بیش از این کوچکتر شود

پزشکیان نگذارد سفره‌های مردم بیش از این کوچکتر شود
کد خبر : ۱۴۹۹۹۵۸

نویسنده و کار گردان و فیلمنامه نویس قزوینی با بیان اینکه گفتمان دکتر پزشکیان صادقانه است، گفت: معتقدم دولت پزشکیان امید و آرامش را به جامعه باز می گرداند.

حسن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با بیان اینکه به دنبال انتخاب یک فرد معتدل شرایط بهتری را برای مردم کشورم می‌خواهم، افزود: بدون شک کسانی که تصور می‌کنند در بین نامزدها فردی وجود دارد که صدای اقشار مختلف جامعه را می‌شنود در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: طبیعتا حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث عملکرد بهتر رئیس جمهور منتخب می‌شود، اما رئیس جمهور منتخب نیز باید به وعده‌هایی که داده است پایبند باشد.

این پیشکسوت عرصه سینما و داستان با تاکید بر اهمیت وجود اقتدار در شخصیت رئیس جمهور منتخب افزود: حامیان رئیس جمهور منتخب نباید با داشتن انتظارات غیر واقع بینانه پشت او را خالی کنند.

لطفی با بیان اینکه به مسعود پزشکیان رای خواهم داد، اظهار کرد: زمانی که سخنان نمایندگان مجلس را پیگیر بودم توجه من به مسعود پزشکیان جلب شد و دریافتم که فردی مصلحت طلب است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم حتی کسانی هم که به مسعود پزشکیان رای نداده‌اند متوجه شجاعتی که در کلام او هست شده‌اند.

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه مسعود پزشکیان در کنار قشر ضعیف جامعه ایستاده است، گفت: علاوه بر اینکه پزشکیان حامی اقشار مختلف جامعه است، افرادی از او حمایت می‌کنند که نه تنها به دنبال منافع فردی خود نیستند، بلکه انتخاب آنها ریشه در تعقل دارد که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

لطفی افزود: البته در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان متوجه حضور برخی از افراد سودجو نیز شدم، اما حضور پر رنگ افراد شایسته باعث شد که نسبت به این انتخاب درنگ نکنم.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت مسعود پزشکیان پذیرش کاستی‌ها و اشتباهاتش است، اظهار کرد: در حالی که سایر رقبای پزشکیان در ادوار مختلف سمت‌های مهمی داشته‌اند و دارند مسئولیت مشکلات کشور را به عهده نمی‌گرفتند، اما پزشکیان بر خلاف سایر رقبای خود از پذیرش اشتباهات امتناع نمی‌کرد.

لطفی تاکید کرد: مشکلات و نارضایتی‌ها باعث شد که حدود ۶۰ درصد از مردم به پای صندوق‌های رای نیامدند و قطعا هر کدام از این افراد انتظارات برآورده نشده‌ای دارند، اما من فکر می‌کنم که اگر این جمعیت ۶۰ درصدی اعتماد خودشان را از دست نداده بودند و به سخنان پزشکیان گوش می‌دادند به پای صندوق‌های رای می‌آمدند، چرا که برنامه‌های او متناسب با خواسته‌های همه اقشار جامعه است‌.

این پیشکسوت عرصه سینما تاکید کرد: آقای پزشکیان نماد راستگویی و صداقت و رویکرد تعاملی با دنیا و توجه به حق انتخاب شهروندان در حوزه‌های مختلف است.

وی یادآور شد: از مسعود پزشکیان انتظار می‌رود که به گفته‌های خود عمل کند و همانطور که حامیان او احساس کردند صادق باشد، از مردم، اسلام و کشور دور نشود و برای ایجاد رفاه، آسایش، آزادی آحاد مختلف جامعه و عدالت تلاش کند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب نباید بگذارد که سفره‌های مردم بیش از این، روز به روز کوچکتر شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز