خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

تمام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رفتار اخلاق‌مدارانه داشتند

تمام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رفتار اخلاق‌مدارانه داشتند
کد خبر : ۱۴۹۸۸۹۵

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در این دوره هر شش کاندیدا، از توهین دوری کرده و در نشست‌ها و مناظره‌ها اخلاق‌مدارانه رفتار کردند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه محمدبیگی  عصر امروز با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: خوشحالم که مردم با انتخاب قوی برای ایجاد دولت اسلامی، قوی و سرافزاز تلاش می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بانوان نسبت به دوره‌های قبل حضور متفاوت‌تری داشتند و ثبت نام بانوان را هم داشتیم، این نشان می‌دهد زن و مرد می‌تواند دوشادوش یکدیگر در بالاترین مقدرات کشور فعالیت داشته باشند، امر مهم این است که بتوانیم همه کنار هم ایران را بسازیم و زن و مرد ندارد.

وی عنوان کرد: هر شش کاندیدا امسال با توجه به صحبت‌های رهبری ولایت‌مداری خود را نشان دادند، از توهین دوری کرده و در  نشست‌ها و مناظره‌ها گردش اخلاق‌مدارانه داشتیم که قابل تقدیر است، این ودیعه‌ای بود که شهید رئیسی در مناظره‌های گذشته از خود بر جای گذاشت و امیدواریم در دوره‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: در واقع در این دوره از مناظره‌ها شاهد این بودیم که در ایران اسلامی، کاندیداها می‌توانند صرفا با معیارهای اخلاقی برنامه‌ها و راهبرها را به مرد منتقل کنند و مردم در این فضا می‌توانند انتخابات دقیقی را فراروی خود داشته باشند.

محمدبیگی با اشاره به مشارکت مردم پای صندوق‌های رای عنوان کرد: تاکنون میزان مشارکت بد نبوده اما انتظار داریم بیشتر باشد، از تمام مردم دعوت می‌کنم که اطرافیان، اقوام و دوستان را برای شرکت در انتخابات فراخوان کنند.

وی ادامه داد: در دوره‌های گذشته به دلیل همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراها، شور و هیجان بیشتری وجود داشت، از سویی در این دوره سوگوار شهید رئیسی هستیم و این فضای سوگوار نیازمند این است که بیشتر تلاش کنیم تا مردم حضور پیدا کند و عهد و پیمانی که با این شهید بسته‌اند را در قالب مشارکت در انتخابات نشان دهند.

دعوت ویژه از بانوان و رای اولی‌ها برای حضور در انتخابات

به گفته نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در طول این چهل روز کشور آرام و باثبات بود، با فرمایشات رهبری و هماهنگی قوا، اداره کشور بدون خلل درحال انجام است و هیچگونه مشکلی ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: ظرفیت قانون اساسی، سه قوه و وجود رهبری و اصل ولایت فقیه نعمت بزرگی است که باعث شده به‌گونه‌ای عمل شود که کشتی ایران در اقیانوس جهانی به حرکت خود ادامه دهد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با دعوت از بانوان برای مشارکت در انتخابات تصریح کرد: خانم‌ها بیشترین درصد آمار رای دهندگان را به خود اختصاص می‌دهند، از تک تک بانوان دارای شرایط بویژه ر ای اولی‌ها دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند و برای آینده خود تصمیم بگیرند؛ امسال دهه هشتادی‌ها می‌توانند مشارکت داشته باشند.

رئیس جمهور منتخب خدمت خالصانه را مورد توجه قرار دهد

وی عنوان کرد: هر کسی می‌تواند با گوشی خود چندین نفر را به انتخابات دعوت کند، هر چقدر مشارکت بیشتر باشد قدرت و اقتدار بالاتر خواهد بود و پرچم ایران به اهتراز درمی‌آید.

محمدبیگی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم همچون شهید رئیسی تمام وجود خود را برای خدمت خالصانه به نظام جمهوری اسلامی، مردم مظلوم و در عین حال مقتدر و همیشه در صحنه در طبق اخلاص بگذارد.

وی ادامه داد: ملت ایران نشان داده‌اند که به خادمین خود وفادار هستند و آن‌ها را روی سر خود جای می‌دهند و این ملت ایران بود که با شهادت رئیس جمهور بزرگترین تشییع جهان را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم آنطور که طعم شیرین دولت مردمی را چشیدند، فضای انتخابات طوری رقم بخورد تا فردی رای بیاورد که تداوم راه شهید جمهور باشد و با انتخاب آگاهانه به عقب‌گرد و خاطرات تلخ دهه نود بازنگردند.

برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رقابت چهار کاندیدا، یک‌هزار و 89 شعبه اخذ رای در سراسر استان قزوین فعال شده و متولدین هشتم تیر ماه 1385 به قبل می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و یا کارت ملی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز