خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان مرکز لرستان:

شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است

شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است
کد خبر : ۱۴۹۸۸۱۲

معاون دادستان مرکز لرستان گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، صمد مرادی فر روز جمعه هشتم تیر ماه در بازدید از شعب اخذ رای شهر خرم آباد اظهار داشت: فرآیند سیاسی مشارکت در انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری به لحاظ اهمیت، موضوع بسیار تأثیرگذاری در وضعیت عمومی کشور است و از جهات مختلف نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه حساسیت جایگاه ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری و استقبال گسترده و قوی مردم را ایجاب می کند، بیان کرد: ملت بصیر ایران در این فرآیند سیاسی شرکت می‌کنند چرا که تعیین‌کننده سرنوشت کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه امنیت و آرامش کامل در شعب اخذ رأی استان برقرار است، افزود: در مرکز استان شعبه ۲ بازپرسی شعبه اختصاصی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است و چنانچه تخلفی مشاهده با گزارش شود در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مرادی فر با بیان اینکه تاکنون مورد خاصی از تخلف یا انحراف در انتخابات گزارش نشده است، گفت: صندوق‌ها و شعب اخذ رای سراسر استان در وضعیت بسیار مناسبی هستند و آرامش و امنیت کامل در فرآیند رأی‌گیری استان برقرار است ضمن اینکه نمایندگانی از دادگستری هم در تمام حوزه‌های رای‌گیری حضور دارند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان ادامه داد: علاوه بر استقرار نمایندگان دادگستری در حوزه‌های رأی‌گیری، شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی به صورت ثابت و سیار در حوزه‌ها حضور دارند و اگر هر موردی از تخلفات یا انحراف در رای‌گیری صورت گیرد، ورود و به آن رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را درخصوص تخلفات احتمالی در رای‌گیری از طریق سامانه الکترونیکی سجام ارایه و یا به صورت حضوری به شعبی که به این منظور در نظر گرفته شده است، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز