خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین:

مردم اجازه ندهند که اقلیت‌ها برای سرنوشت کشور تعیین‌ تکلیف کنند

مردم اجازه ندهند که اقلیت‌ها برای سرنوشت کشور تعیین‌ تکلیف کنند
کد خبر : ۱۴۹۷۸۷۲

پیامک زمین رایگان وعده‌ای پوچ‌ است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: انقلابیونی که به دنبال منفعت شخصی خود هستند، جزو اقلیت ها هستند و مردم نباید اجازه دهند که اقلیت‌ها برای سرنوشت من و شما و فرزندان‌مان تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در گردهمایی حامیان دکتر پزشکیان در شهر شریف آباد ضمن تبریک عید غدیر‌خم اظهار کرد: هر زمان که برای مناسبت خاصی به شهر شریف آباد می‌آمدیم، مجبور بودیم جلسات و مراسماتمان را در فضاهای کوچک و یا منزل دوستان و بزرگان این شهر برگزار کنیم. امروز که برای حمایت از دکتر پزشکیان، در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بار دیگر به دور هم جمع شدیم. بسیار خوشحالم چراکه احداث و تکمیل این حسینیه نشان از عزم جدی مشارکت مردمی در این شهر دارد.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان فرزند آذربایجان است و از دل مردم است، گفت: با شناختی که از ایشان داریم، روش و منش ایشان ستودنی است. اینکه یک پزشک مسلط به نهج البلاغه و آیات منور قرآن کریم باشد نشان از آن دارد که خداشناس است و در راه رضای خدا قدم برمی‌دارد. پزشکیان بسیار فرهنگی، متمدن و به معنی واقعی کلمه متدین است.

دبیر ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین خاطرنشان کرد: صبوری و متانت پزشکیان در مناظرات نشان از پختگی او دارد و کسانی که ایشان را تخریب می‌کنند، ترس از کم شدن منفعتشان دارند.

وی اظهار کرد: در ادوار مختلف، یک دستی در بدنه نظام وجود نداشت و همه طیف و سلایق روی کار بودند اما امروز می‌بینیم که نه تنها بدنه دولت بلکه مجلس و قوه قضاییه نیز یک دست از اصولگرایان است و این موضوع سبب شده تا مردم لطمه ببینند.

تحریم‌ها برای عده‌ای نان و منفعت است

این عضو راهبردی و شورای سیاست گذاری جبهه اصلاحات بیان کرد: در چهار سال اول دولت آقای روحانی، تلاش‌هایی که به واسطه حضور وزیر سیاست امور خارجه یعنی آقای ظریف صورت گرفت سبب شد تا قیمت‌ها ثابت بماند.‌ اما به دلیل سنگ اندازی اصولگرایان در داخل کشور و همچنین به قدرت رسیدن ترامپ در آمریکا و جولان دادن‌های‌ اسرائیل توافقات را در دولت دوم روحانی برهم‌ زدند و دیدیم، دلار ۵ هزار تومانی به ۲۵ هزار تومان رسید و این نشان از آن دارد که برجام تأثیر مثبتی در بهبود وضعیت اقتصادی ایران دارد.‌

وی خاطرنشان کرد: شهید امیر عبداللهیان نیز برای توافق و بهبود امور سیاست خارجه و برجام تلاش کرد؛ اما متأسفانه تندروهای داخلی برای ایشان نیز سنگ‌اندازی کردند و در نهایت برجام تبدیل به توافق ایران با چین و روسیه شد که مجدداً ان هم نتیجه‌ای نداد.

علیخانی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه انتخاب یک رئیس جمهور اصلح است عنوان کرد: درآمد مردم با ریال است اما مخارج زندگی مردم برحسب دلار است و متأسفانه شرایط مالی افراد به قدری بغرنج شده که یک جوان به راحتی نمی‌تواند با حقوق کارمندی و کارگری صاحب خانه و ماشین شود.

وی ادامه داد: در حالی که مردم در معیشت خود مانده‌اند، برخی تندروهای داخلی تحریم را نان و  منفعت می‌بینند. آن دسته از مسئولینی که ادعا دارند، تحریم در نظام اقتصادی و معیشتی مردم اثر ندارد، متأسفانه به قدری از خدمات خاص بهره‌مند هستند که سختی مردم برایشان دغدغه نیست.

پیامک زمین رایگان وعده‌ای پوچ‌ است

این عضو شورای راهبردی و سیاستگذاری جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: امروز پیامک می‌دهند که اگر رئیس جمهور شویم، زمین رایگان به مردم می‌دهیم یا نامزد دیگری ادعا می‌کند که در صورت به قدرت رسیدنم، ۲۰ گرم ماهانه طلا به مردم یارانه می‌دهم در صورتی که میزان تولیدات طلا در کشور هم‌خوانی با این شعار ندارد.‌ اگر شما می‌خواستید که به مردم زمین رایگان و یا طلا دهید چرا در طی این چند سال هیچ اقدامی نکرده‌اید؟

وی با بیان اینکه، مردم ما امروز آگاه هستند و گول این شعارهای افراطی و پوپولیستی را نمی‌خورند، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات من این است که حامی نامزدی هستیم که تحت هیچ عنوان حاضر به دروغ و شعارهای پوپولیستی و بدون پشتوانه نیست.

علیخانی تصریح کرد: برخی تندروها به اسم دین و انقلاب، اقداماتی می‌کنند که مردم را روز به روز به سختی می‌اندازند. به‌عنوان مثال احمدی نژاد اعتقادی به تحریم نداشت و به مسخره در شبکه ملی می‌گفت، "تحریم نمنه"؟

وی ادامه داد: همین آقایانی که امروز کاندیدای ریاست جمهوری هستند، برای عدم رفع تحریم‌ها سنگ‌اندازی می‌کردند، اما امروز در مناظرات اصلاح‌طلب شده‌اند و به مردم شعار رفع تحریم‌ می‌دهند.

رقیب دکتر پزشکیان کاندیداهای انتخاباتی نیستند

این فعال سیاسی بیان کرد: رقیب امروز آقای دکتر پزشکیان، این چند کاندیدی که با ایشان در کارزار رقابتی در صحنه هستند، نیستند بلکه رقیب امروز دکتر پزشکیان برخی تندروهای افراطی است که مدام در حال تخریب ایشان هستند و اسم خود را انقلابی گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: انقلابیونی که به دنبال  منفعت شخصی خود هستند، جزو اقلیت‌ها هستند و مردم نیاید اجازه دهند که اقلیت‌ها برای سرنوشت من و شما و فرزندان‌مان تعیین تکلیف کنند.

علیخانی ضمن دعوت از تمامی اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رای گفت: فراموش نکنیم که اگر با صندوق رای قهر کنیم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند و مجبور هستیم شرایطی را تحمل کنیم که اصلاً موافق سیاست‌های آن نیستیم.

وی در پایان صحبت‌های خود از مردم شریف شهر شریف آباد دعوت کرد تا امروز سه شنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ با حضور در ورزشگاه شهید بابایی از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه و همچنین حمایت از دکتر پزشکیان استقبال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز