خبرگزاری کار ایران

نماینده اسبق شیراز در مجلس در گفت و گو با ایلنا:

حامیان پزشکیان منتقدان اصلی وضع موجود هستند

حامیان پزشکیان  منتقدان اصلی وضع موجود هستند
کد خبر : ۱۴۹۷۳۸۵

پزشکیان با پذیرش ایستادن روی حقوق مردم وارد کارزار انتخابات شده است

نماینده اسبق شیراز در مجلس معتقد است؛ مسعود پزشکیان با این درک که فضای سیاسی و اداری کشور باید تغییر کند وارد کارزار انتخابات شده است.

فرج الله رجبی در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه استقبال مردم شیراز و استان فارس از دکتر پزشکیان بسیار پرشور و سرزنده بود، گفت: وجود طیف عمده از جوانان و افراد کم سن و سال در میان تمام اقشار و سن و سال ها با قومیت های مختلف امیدوار کننده است.  

وی با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات کم کم به نفع آقای پزشکیان در حال رقم خوردن است، تصریح کرد: آنقدر مواضع برخی کاندیداهای ریاست جمهوری بسته و کلیشه ای است که هر مواضعی که توسط آقای پزشکیان اتخاذ می شود جذاب 

عضو کمیسیون عمران مجلس دهم با بیان اینکه رفتار دکتر پزشکیان بسیار فراتر از اقداماتی است که در حال انجام است، ادامه داد: پزشکیان با پذیرش ایستادن روی حقوق مردم و ملت مانند بانوان، اقوام، فرهنگیان و .... وارد کارزار انتخابات شده است. 

رجبی ادامه داد: افرادی که آقای پزشکیان را همراهی می کنند از منتقدان اصلی وضع موجود هستند و بی شک روی کار آمدن آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور سبب تغییرات جدی در سیستم اداری کشور می شود. 

رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی کشور اعتقاد دارد که در صورتی که پزشکیان آراء مردم را پاس بدارد و به خوبی با مردم تعامل کند و جامعه را از امور و وضعیت واقعی کشور در جریان بگذارد بی شک اتفاقات خوبی در آینده برای کشور رقم خواهد خورد. 

حامیان پزشکیان  منتقدان اصلی وضع موجود هستند

رجبی با یادآوری اینکه حسن روحانی در دور دوم ریاست جمهوری از ظرفیت کاملی که در اختیار داشت استفاده نکرد، تصریح کرد: قطعا اگر روحانی از ظرفیت کامل استفاده می کرد به مراتب وضعیت بسیار بهتر شده بود.

نماینده دور دهم شیراز در مجلس با اشاره به اینکه همراهی و همکاری سایر قوا با آقای پزشکیان در صورت رئیس جمهور شدن به قوت آرا وی بستگی دارد، یادآور شد: اگر پزشکیان بتواند با یک قوت آرا و رای قوی مردم بر کرسی بهارستان بنشیند مجلس شورای اسلامی در مواضع با دولت موضع تعامل را برقرار خواهد کرد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه انتخابات سال اول مجلس دوازدهم ثابت کرد که بر خلاف موضوعاتی که تبلیغ می شود ظرفیت های اعتدالی در این مجلس وجود دارد ادامه داد: اگرچه همواره عنوان می شود که مجلس دوازدهم رادیکال است اما انتخابات دور نخست هیئت رئیسه نشان داد که تعداد افراد رادیکال در مجلس کمتر از یک چهارم هستند. 

وی بیان کرد: با پذیرفتن شرایط کشور متوجه می شویم که در حال حاضر نیازمند یک اقدام عاجل هستیم و در این شرایط نمی توان مواضع سخت گذشته را اتخاذ کرد چرا که  مردم در معیشت و زندگی با مشکل جدی مواجه هستند.

رجبی یادآور شد: مشکل در تورم، اقتصاد، موضوعات زیست محیطی را نباید  جناحی کرد و بی شک در این شرایط نمایندگان هم این موضوع را درک خواهند کرد و از ظرفیت خود برای بهبود اوضاع نهایت استفاده را خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز