خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش رونق کسب‌وکار در هرمزگان با مشارکت اصناف +فیلم

افزایش رونق کسب‌وکار در هرمزگان با مشارکت اصناف +فیلم
کد خبر : ۱۴۹۷۳۶۴

معاون دفتر خدمات عمومی وزارت صمت در حاشیه همایش روز اصناف در بندرعباس اعلام کرد: با گزارش رئیس سازمان صمت هرمزگان، قریب به 98 درصد واحدهای صنفی این استان ساماندهی شده‌اند و افزایش رونق کسب و کار را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، ابوالفضل کردی، با تقدیر از تلاش‌های فعالان صنفی استان هرمزگان، در مراسم روز ملی اصناف این استان، عملکرد تشکل‌های صنفی هرمزگان را برتر از سنوات گذشته دانست. 

وی در این مراسم گفت: همچون سال‌های گذشته، استان هرمزگان با برگزاری مراسم روز ملی اصناف، به تجلیل و تشکر از مسئولان سازمان‌های صنفی و تشکل‌های صنفی پرداخته است. این استان همواره به‌عنوان یکی از برترین‌ها در زمینه رونق کسب‌وکار و همکاری با دولت شناخته شده است.

کردی ادامه داد: از زحمات همکاران و مسئولان سازمان صمت و استاندار استان که نقش بسزایی در شکوفایی و ارتقاء سطح عملکرد سازمان‌های صنفی داشته‌اند، قدردانی می‌کنم. 

وی، همچنین گزارش‌هایی از ایجاد تشکل‌های جدید، شهرک‌های صنفی و ساماندهی واحدهای فاقد پروانه ارائه داد و افزود: دولت همچون سنوات گذشته، توجه ویژه‌ای به مشارکت تشکل‌ها در ارتقاء سطح و امور خود اصناف داشته است. از جمله طرح‌هایی که اصناف همکاری زیادی در آن داشته‌اند، طرح خرید اعتباری برای رونق کسب‌وکار و تولید است. 

معاون دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، عنوان کرد: استان هرمزگان همواره پیشقدم در زمینه ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه بوده و با گزارش رئیس سازمان صمت استان، قریب به 98 درصد واحدهای صنفی این استان ساماندهی شده‌اند که این عملکرد در سطح کشور بی‌نظیر است. 

وی با اشاره به برنامه‌های آتی برای ایجاد مجتمع‌ها و شهرک‌های صنفی و سنتی در استان هرمزگان، بیان داشت: این اقدامات نویدبخش رشد و پیشرفت بیشتر واحدهای صنفی و اقتصادی استان در آینده نزدیک خواهد بود. 

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و فعالان صنفی استان هرمزگان برگزار شد و به تجلیل از برترین‌های این عرصه پرداخت. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز