خبرگزاری کار ایران

امید اصلاحات به جوانان است

باید از فرصت انتخابات زودهنگام استفاده کنیم

 باید از فرصت انتخابات زودهنگام استفاده کنیم
کد خبر : ۱۴۹۶۸۹۶

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: جمعی از هم‌وطنان معتقدند از راه صندوق رأی به جایی نمی‌رسیم؛ اما باید بگوییم ما راهی به جز استفاده از این فرصت تاریخی در اختیار اصلاح‌طلبان نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آذر منصوری با حضور در تریبون آزاد در ستاد جوانان دکتر مسعود پزشکیان در استان اصفهان، گفت: امید اصلاحات و آینده اصلاحات به شما جوانان است.

 وی ادامه داد: ما در بزنگاه غیرقابل‌باوری قرار داریم. پیش‌بینی نمی‌کردیم که حاکمیت به این تصمیم برسد که خیر ملک در یکدستی نیست.

 منصوری افزود: بحران در سیاست داخلی و سیاست خارجی و فرهنگ و اجتماع داشتیم و شرایط ناامیدکننده بود.

 رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: فارغ از هر تحلیلی باید از این فرصت استفاده کنیم و خودمان و نیروهای اصلاح‌طلب را بازیابی کنیم. هیچ حکومت توانمندی شکل نخواهد گرفت مگر با وجود جامعه قدرتمند و امیدواریم این موضوع رخ بدهد.

 منصوری اظهار داشت: از ما می‌پرسند چرا آقای پزشکیان؟ چرا ۱۴۰۲ نیامدید و چه تفاوتی ایجاد شد که الان باید مشارکت کنیم؟ در جواب باید بگویم رقیب آقای پزشکیان امروز بی‌اعتمادی در جامعه است، نه آقای جلیلی نه آقای زاکانی یا پورمحمدی و جبهه اصلاحات در این شرایط سخت به یاری جوانان نیاز دارد.

 وی تصریح کرد: ما با تحلیل ساده متوجه می‌شویم که در حوزه‌هایی که به معیشت مردم و زندگی روزمره از آب تا گاز و حمل‌ونقل مرتبط است دچار مشکلیم.

 رئیس جبهه اصلاحات افزود: از محیط‌زیست و آلودگی هوا تا صادرات در بدترین وضعیت هستیم. از لحاظ رتبه فرونشست در رتبه ششم دنیا هستیم. در این شرایط آیا می‌توان بی‌تفاوت بود؟ ما به عنوان اصلاح‌طلب مسئولیم.

 وی افزود: می‌گویند رئیس‌جمهور اختیار ندارد؛ اما با همین اختیارات رئیس‌جمهور می‌توان فرهنگ و اقتصاد و حتی ارتباط  با دنیا را تغییر داد.

 منصوری در ادامه گفت: در انتخابات سال ۱۴۰۲ به دلیل نداشتن نامزد شرکت نکردیم، طبیعی بود که به دلیل شرایط رد صلاحیت هاشمی توانستیم نامزدی داشته باشیم.

 منصوری ادامه داد: باید از فرصت این انتخابات زودهنگام استفاده کنیم. بیشترین نرخ مهاجرت را در دوره قبل داشتیم. در کادر بهداشت و درمان این مهاجرت‌ها فاجعه‌آمیز بود. در سیاست خارجی همه دنیا را مقابل ما قرار دادند.

 رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: حتی اگر هدف حاکمیت در این دوره انتخابات افزایش مشارکت باشد باز هم فرصتی در اختیار ما قرار می‌گیرد که در فردای انتخابات زندگی مردم را بهتر کنیم.

 وی افزود: مطمئناً با این شرایط ما به دنبال مدینه فاضله نیستیم، به دنبال کم کردن فشار و تحریم از روی مردم هستیم. ما متعهدیم در برابر ایران، مادری که آسیب دیده، مادری که رنجیده و دست نیاز به سوی ما دراز کرده و ما باید دست او را بگیریم. ما می‌رویم و آنچه که می‌ماند ایران است.

 وی ادامه داد: جمعی از هم‌وطنان معتقدند از راه صندوق رأی به جایی نمی‌رسیم؛ اما باید بگوییم ما راهی به جز استفاده از این فرصت تاریخی در اختیار اصلاح‌طلبان نداریم.

 منصوری تصریح کرد: اصلاحات ایران با تمام قوا به رغم تمام مشکلات و فشارها در انتخابات شرکت کرد. در حالی آمدیم که چه از خارج از کشور و چه از داخل دچار فشاریم.

 وی افزود: ما به دنبال تقویت امنیت و منافع کشورمان ایران در برابر تهدیدها هستیم.

 منصوری ادامه داد: در انتخابات با تمام سختی‌های پیش رو شرکت کردیم و دو انتظار از حاکمیت داریم یکی این که روند برگزاری انتخابات سالم باشد و دومی این که فردای انتخابات کاندیدای ما فضا داشته باشد و بتواند پاسخگوی ملت باشد. چون شاید این آخرین کنش اصلاح‌طلبان برای نجات ملت باشد.

 رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: ما اصلاح‌طلبان مخالف استفاده ابزاری از دین اسلام هستیم.

 وی افزود: اکنون فردی َسالم و پاکدست بدون هیچ رانت و حاشیه و فساد آمده و می‌گوید من زیر بار زور و سیاست امنیتی نمی‌روم. تا هشت تیر فرصت داریم جامعه ناامید را به پای صندوق بیاوریم. خواهشم این است که اصلاح‌طلبان دلخوش به نظرسنجی‌ها نباشند. ما باید کف جامعه را مطمئن به تغییر کنیم. تک‌تک ما مسئولیم که این وضعیت را عوض کنیم و تا جمعه هشتم تیرماه فرصت داریم دولتی را برای تغییر روند و اصلاح، روی کار بیاوریم.

 آذر منصوری در پایان سخنانش  گفت: با یاری همه شما جوانان به امید جشن پیروزی در شنبه نهم تیرماه هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز