خبرگزاری کار ایران

آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز+فیلم

آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز+فیلم
کد خبر : ۱۴۹۵۵۲۷

آیین افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در مرکز استان البرز به ریاست سالار قاسمی و با حضور پیشکسوتان عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و ورزش و همچنین جمعی از زنان و مردان و هواداران و طرفداران در مرکز استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، مراسم  افتتاح ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح طلب در چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری کشور که با حضور جمعی از اصلاح طلبان، سیاسیون، پیشکسوتان عرصه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر ‌مردم هوادار و طرفداران این نامزد انتخاباتی برگزار شد.

سالار قاسمی رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز در این مراسم، اظهار داشت: این ستاد کوچک به واسطه مسایل حقوقی انتخابات برپا است اما ستاد بزرگ و حقیقی دکتر پزشکیان در دل های مردم تشکیل شده است.

اداره کشور باید به انتخاب مردم باشد

وی افزود:  در سیره عملی و نظری امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مکرر به «مردم» اشاره شده است. روح قانون اساسی نیز مردمی است لذا اداره کشور باید با اراده و انتخاب مردم باشد.

قاسمی گفت: انتخابات روح قانون اساسی است و در این ستاد جمع شدیم که این پیام را منعکس کنیم که تنها با اهمیت گذاشتن به صندوق رای و اتخاذ سیاست مدنی، می‌توان کشور را به درستی اداره کرد.

هواداران با دل و جان طرفداری می‌کنند 

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان البرز تصریح کرد: پیش از این به همت شورای سیاستگذاری استان البرز در جمعی بالغ بر ١٠٠ نفر از معتمدان و دوستداران مسعود پزشکیان بودیم و این امکان نبود تمام طرفداران را دعوت کنیم لذا امروز ستاد استان البرز شکل گرفت که نه فقط برای اصلاح طلبان بلکه برای اصولگرایان مکانی برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات باشد.

وی با عنوان اینکه بسیاری از هواداران و حامیان مسعود پزشکیان با دل و جان حتی در منازل خود مشغول اطلاع رسانی و تبلیغ انتخاباتی هستند، ادامه داد: دیگر ستادهای مختلف این نامزد انتخاباتی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرک‌های حاشیه ای تشکیل شده است. ستادهای مردمی، بانوان و ستاد امید نیز به زودی در کرج افتتاح می‌شود.

پزشکیان قدرت کشور را مردمی می‌کند

قاسمی با طرح این سوال که چرا باید مسعود پزشکیان انتخاب شود؟ گفت: این داوطلب، گوهر کمیاب عرصه سیاست و مدیریت کشور است که بعد از ۴۵ سال پس از انقلاب، امروز آماده خدمت به مردم کشور شده است و ما مفتخریم برای ایشان تلاش ‌کنیم. مسعود پزشکیان، انتخاب مردم است چون قدرت  را به مردم برمی گرداند. باید مردم را داشته باشیم چراکه قدرت واقعی مردم هستند. 

این مسئول ستاد انتخاباتی تصریح کرد: پزشکیان قدرت کشور را مردمی می‌کند لذا ضمن اخلاق مداری و احترام به سایر کاندیدای این دوره از انتخابات، معتقدیم مسعود پزشکیان از همه نظر حائز رتبه برتر و شایسته این انتخاب است.

مردم از بی عدالتی و مشکلات معیشتی  ناراحتند

قاسمی گفت: قدرت که به مردم برگردد، عدالت احیا می‌شود. امروز مردم از بی عدالتی در حوزه آموزش، بهداشت، اقتصاد و موارد دیگر ناراحتند. امروز مردم مشکل اقتصادی دارند لذا در کشوری که  حقیقت حاکم بر مدار معیشت مردم نباشد، اداره کشور دچار مشکل خواهد شد. اگر قدرت با مردم باشد، خروجی آن صداقت خواهد بود. مسعود پزشکیان بلد نیست دروغ بگوید چراکه او یک مردم‌دار و دیندار واقعی است. شایسته دار است و شایسته ها را نگه می دارد.

مسعود پزشکیان، برای همه ایرانیان

وی تاکید کرد: ما برای آینده کشور و نظام و حتی برای آنهایی که به آنها نقد داریم در ستاد این نامزد انتخاباتی جمع شدیم و همه با هم میگوییم «مسعود پزشکیان، برای همه ایرانیان»

امروز وقت آشتی و امتحان دیگر است

در ادامه این مراسم محمدحسین خلیلی اردکانی رئیس جبهه اصلاحات در استان البرز و رئیس ستاد مردمی،  رئیس ستاد امید و رئیس ستاد بانوان در سخنانی کوتاه ضمن حمایت قاطع از مسعود پزشکیان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را که با حضور این نامزد مردمی برگزار می‌شود، حائز اهمیت دانسته و گفتند که امروز زمان آشتی و مشارکت مردمی است.

این سخنرانان از هواداران حاضر در این ستاد. درخواست کردن تا افرادی که به دلیل سوء مدیریت‌ها و بد اخلاقی ها از مشارکت مدنی فاصله گرفته و در قهر سیاسی به سر می‌برند به مشارکت در انتخابات و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان فرد شایسته، تشویق و ترغیب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز