خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

موفقیت پروژه خط ویژه اتوبوس در گرو بهره برداری بدون نقص هر دو فاز است

موفقیت پروژه خط ویژه اتوبوس در گرو بهره برداری بدون نقص هر دو فاز  است
کد خبر : ۱۴۹۱۵۰۷

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با عنوان اینکه مدیریت شهری کرج از اجرای همزمان فاز2 خط ویژه غافل نشود، اظهار داشت: قبل از افتتاح و بهره برداری از فاز اول پروژه خط ویژه اتوبوس، ایمنی جان شهروندان در اولویت مدیریت طرح قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به اتفاق عمار ایزدیار رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش شورای اسلامی شهر کرج و همراهی معاون حمل و نقل و ترافیک و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اجرای پروژه خط ویژه اتوبوس بازدید کردند.

رحیمی ضمن تذکر به عوامل اجرائی در مورد اینکه خط ویژه اتوبوس باید بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر و شورای عالی ترافیک اجرا شود اظهار داشت: خارج شدن از طرح مصوب منجر به اخلال در حمل و نقل عمومی و تردد شهروندان شده و با نارضایتی شهروندان رو به رو و از تاثیرات این پروژه کاسته می شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار مدیریت و برنامه ریزی اجرای همزمان پروژه در فاز دوم خط ویژه تا میدان شهید سلطانی شد و افزوده: همزمان با اجرای پروژه در فاز اول باید مدیریت شهری برای فاز دوم که از چهارراه طالقانی تا پایانه شهید سلطانی می باشد با توجه به روان بودن بخشی از مسیر در این فاز تلاش مضاعف و در اجرای آن تسریع کنند.

رحیمی ضمن تاکید دوباره بر عدم تاثیر کامل این پروژه بر ترافیک شهری اشاره داشت و گفت: ایمنی شهروندان در حین استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و جابجایی تردد آنها به طرفین معابر شهری را مهم دانست و افتتاح پروژه خط ویژه اتوبوس باید زمانی صورت گیرد که حداقل فاز اول این پروژه یعنی مسیر میدان حصارک تا چهارراه طالقانی بصورت کامل تکمیل و آماده بهره برداری برسد و همچنین مسائل ایمنی شهروندان، هماهنگی دقیق با مجموعه راهور،پایش و رصد موقعیت اتوبوس ها،بازمهندسی خطوط فرعی خط ویژه با دقت دیده و اجرائی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز