خبرگزاری کار ایران

گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس به بهره‌برداری رسید +فیلم

گذرگاه شهید عراقی زاده در بازار بندرعباس به بهره‌برداری رسید +فیلم
کد خبر : ۱۴۸۷۲۸۸

آیین بهره برداری از گذرگاه شهید عراقی زاده با حضور اعضای شورای شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، اهالی بازار و مردم بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هرمزگان، مهدی نوبانی در این آیین گفت: با هدف بهسازی و بازسازی مسیر پیاده راه جهت بالا بردن زیبایی بصری شهر و راحتی شهروندان در خیابان شهید عراقی زاده (بازار اوزیها) توسط معاونت امور زیربنایی طراحی و نظارت و اجرا شد.

نوبانی، افزود: مساحت این پروژه ۷۰۰۰ متر سنگ فرش و اعتبار 24 میلیارد تومان طی سه ماه اجرا شد.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: امروز شهرداری بندرعباس با افتتاح هفته ای یک پروژه یا آغاز عملیات اجرایی باعث امیدآفرینی برای مردم شهر بندرعباس شده است.

وی، با بیان اینکه امید است بازاریان و شهروندان در حفظ زیبایی این گذرگاه کوشا باشند، اضافه کرد: با افتتاح این گذرگاه مردم می توانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر و بدون خطر تصادف و ترافیک و با ایمنی در این قسمت شهر از خرید لذت ببرند.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه با توجه به تمرکز بازارها و پاساژ ها در این منطقه ساخت این گذرگاه از لازم بود، مطرح کرد: در حوزه زیباسازی و زیرساختی اتفاقات بزرگی در شهر بندرعباس رقم خورده است.

نوبانی، خاطرنشان کرد: برای تسهیل خرید شهروندان و آرامش خاطر بازاریان از ورود خودرو و موتورسیکلت جلوگیری شده است اما برای پارک موتورسیکلت های بازاریان پارکینگی در نظر گرفته ایم و برای خودرو هانیز با پارکینگ های مجاور رایزنی کرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه 2 گذرگاه دیگر نیز در درست بررسی است، تصریح کرد: به زودی بازآفرینی در محله اسلام آباد که یکی ازمحله های قدیمی و بافت های قدیمی شهر بندرعباس انجام می شود.

شهردار بندرعباس، اشاره کرد: بلوار شهید رجایی به زودی به آزاد راه شهید رجایی متصل و با افتتاح این بلوار بارترافیکی زیادی از شهر بندرعباس حذف می‌شود.

گذرگاه یا معبر (به انگلیسی: Thoroughfare ) یک عبارت عام برای توصیف راه یا مسیری است که دو نقطه جغرافیایی یا مکان مختلف را به هم متصل می‌کند. پیاده‌رو شهری نمونه‌ای از معبر پیاده است. 


انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز