خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۶.۷۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۲ دانلود ویدیو

پیام مشترک امام جمعه و استاندار اصفهان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

کد خبر : ۱۴۸۳۷۶۷

امام جمعه و استاندار اصفهان در پیامی مشترک، عروج آسمانی و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، خدوم و مغتنمِ جمهوری اسلامی و هیات همراه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد و سیدرضا مرتضوی در پیام خود اعلام کردند: سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در حین خدمت به مردم، خبری جانکاه بود که همه ملت ایران را در اندوهی عمیق فرو برد.

در این پیام مشترک آمده است: بی‌شک قلب همه مردم ایران و علاقه‌مندان به مکتب حضرت روح‌الله در سراسر جهان از این ضایعه بزرگ جریحه‌دار و در بهت و حیرت فرو رفت.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان در این پیام افزودند: آیت‌الله رییسی، براستی مجتهدی آگاه و سیاستمداری بصیر بود که در جلب رضایت الهی و کُرنش در برابر فرامین امامان انقلاب و برافرازی رایت اسلام و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی، سخت کوشانه مجاهدت و مداومت ورزید و در این مسیر الهی نیز به یاران شهیدش واصل شد.

در این پیام آمده است: ضایعه فقدان آن خدمتگزار راستین و بی‌ادعای مردم شریف ایران و خادم صدیق درگاه امام رئوف که برای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت بی وقفه به محرومان لحظه‌ای درنگ نکرد و در همین اثنا نیز به وصال الی الله رسید، جز با تفویض و توکل به درگاه الهی التیام نخواهد یافت.

امام جمعه و استاندار اصفهان، این مصیبت جبران ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم قدرشناس ایران اسلامی بویژه هم استانی‌های شهیدپرور اصفهان و نیز به خانواده‌ها و وابستگان این شهدای والامقام تسلیت و تعزیت گفتند و علو درجات ایشان را از درگاه پرودگار متعال مسالت کردند.

در پایان این پیام تاکید شده است راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر در مسیر آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان در سایه هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز