خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

مسئولان فارس برای اجرای ۶۴ کلان پروژه هم قسم شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۴۶

استاندار فارس گفت: مدیران اجرایی، قضایی، فرماندهان نیروهای مسلح و منتخبان مردم در خبرگان و مجلس شواری اسلامی برای اجرای ۶۴ کلان پروژه فارس هم قسم شدند.

به گزارش ایلنا، محمدهادی محمدهادی ایمانیه در نشست مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی فارس افزود: این کلان پروژه‌ها در حال بررسی‌های تخصصی از سوی نمایندگان مردم است و جلسه دوم آن در تهران برگزار می‌شود و پس از تایید نهایی فهرست آن منتشر می‌شود.

وی اظهار کرد: همه استان از ۶۴ کلان پروژه برنامه ریزی شده منتفع خواهند شد.استاندار فارس با اشاره به دیدار خود با رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی( شستا)، ادامه داد: در این دیدار ۱۵ تفاهم نامه با شستا منعقد شد که منجر به سرمایه‌گذاری در طرحهای بزرگ استان می‌شود.

ایمانیه عنوان کرد: در یکی از این تفاهم نامه ها قرار است این شرکت ۲۵ درصد باقیمانده اعتبار مورد نیاز برای اجرای آزادراه شیراز به بوشهر را به عهده گیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مقرر شده در انتقال فاز نخست کارخانه سیمان تا پایان سال و انتقال نهایی تا ۱۴۰۴ همکاری کند.

ایمانیه افزود: با مدیر عامل ایران‌خودرو نیز توافق شد تا تاکسی های شیراز به عنوان پایتخت زیست محیطی آسیا برقی شود.

فارس پیشتاز ایجاد تعاونی‌های تولید

استاندار فارس ادامه داد: رئیس جمهور با پیشنهاد استان برای ایجاد تعاونی های تولید موافقت کرد و فارس پیشتاز ایجاد این تعاونی‌ها شد.

ایمانیه توضیح داد: در این قالب سرمایه‌های خرد کارکنان دستگاه جمع شده و صرف فعال سازی کارخانه‌های راکد می‌شود که در این فرایند کارکنان از منافع آن بهره مند می‌شوند و به افزایش درآمد آنها کمک خواهد شد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز خواست تا کمک کنند با استفاده از زمین‌های مازاد آن دستگاه و زمین های تحت اختیار کارمندانی که دارای فرم ج سبز و فاقد مسکن هستند خانه‌دار شوند .

تحویل برش های دستگاهی سند شیراز سومین حرم اهل بیت تا ۲ ماه آینده

استاندار فارس گفت: ادارات برش دستگاهی خود را برای تحقق سند راهبری شیراز، سومین حرم اهل بیت ارائه کنند.

ایمانیه افزود: پرچم شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) با پس زمینه حرم مطهر شاهچراغ (ع) طراحی و رونمایی شود.

وی با تاکید بر حضور مدیران در آیین رونمایی سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در حرم مطهر، ادامه داد: دستگاه ها طی ۲ماه برنامه های دستگاهی خود برای تحقق این سند راهبردی را ارائه کنند.

ایمانیه گفت: شهردار، فراجا و مدیران دستگاه‌ها زمینه زیارت کارکنان را در روز بزرگداشت احمد بن موسی (ع) فراهم کنند.

وی درباره مدیریت منابع آب فارس نیز گفت: در پلمب کردن چاه‌های غیر مجاز اقدامات خوبی شده و به سوی ایجاد شغل‌های غیر کشاورزی حرکت کرده ایم.

استاندار فارس با اشاره به آغاز نهضت آبخیز داری در سفر دوم رئیس جمهوری در این استان، گفت: قرار است در این قالب ۱۴۰ پروژه انجام شود.

وی اضافه کرد: تزریق آب به چاه‌ها در هنگام بارندگی از دیگر اقدامات استان درباره مدیریت منابع آب است.ایمانیه با تاکید بر تصفیه و استفاده از پساب‌ها، تاکید کرد: شهرداری شیراز و صدرا باید تا سال آینده برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز