خبرگزاری کار ایران

یک مسئول تاکید کرد:

نقش موثر دانش آموزان در مدیریت مصرف انرژی در بین خانواده ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۹۲

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، بر نقش موثر دانش آموزان به عنوان سفیران مدیریت مصرف و همیار انرژی در بین خانواده های خود تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین زارعی، فرهنگ سازی مدیریت مصرف را یک ضرورت دانست و افزود: در شرایط کنونی که کشور با ناترازی تولید ومصرف انرژی به عنوان یک معضل ملی، مواجه است هر کدام از دانش آموزان می توانند به همیاران برق تبدیل شوند و نقش قابل‌ملاحظه‌ای در ترویج فرهنگ صرفه جویی مصرف برق و نهادینه سازی مصرف بهینه انرژی در میان خانواده های خود ایفا کنند.

وی در ادامه به پویش "همیار با انرژی" اشاره کرد و بیان داشت: پویش همیار "با انرژی" با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه برق در میان دانش آموزان راه اندازی شده و هدف اولیه این برنامه کاهش 1۵ درصدی مصرف برق در بخش خانگی طی ۲۱ هفته (۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ مهر ) است.

این مقام مسئول بستر برگزاری این پویش را نرم افزار کاربردی "با انرژی" عنوان کرد و گفت: به منظور اطلاع رسانی های لازم به دانش آموزان و مسئولان مدارس از نرم افزار کاربردی " شاد" استفاده خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، ضمن دعوت از تمامی شهروندان جهت مشارکت در این پویش ابراز داشت: هموطنان می‌توانند از طریق تارنمای Ba-energy.ir از جزئیات این پویش مطلع و با شرکت در پویش و کاهش مصرف انرژی برق خود، در قرعه‌کشی جوایز نفیسی مانند خودرو، لوازم منزل، موبایل، لپ تاب، تبلت و ... شرکت کنند.

زارعی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس مفتخر به ارائه خدمات به بیش از یک میلیون مشترک در سطح 27 شهرستان از استان پهناور فارس می باشد که از این تعداد بیش از 850 هزار مشترک خانگی هستند و همیاری و مساعدت آنان می تواند نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار سال جاری و تامین برق مطمئن و پایدار داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز