خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار اردبیل خبر داد؛

تحقق ۱۲۴ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۴۷

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل از تعهد ۴۲۷۴ نفری اشتغال ۲۶ دستگاه اجرایی و حمایتی شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالله نعیمی در اولین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان اردبیل از تحقق ۱۲۴درصدی میزان تعهد اشتغال شهرستان اردبیل در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت:بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد از  ۷۹۴۴نفر،۶۴۱۳ نفر تعهد اشتغال در سال ۱۴۰۲در شهرستان انجام شده است‌.

وی با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اجرایی دارای تعهد اشتغال درسال ۱۴۰۲، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و حمایتی دارای تعهد اشتغال درسال ۱۴۰۳خواست با توجه به ابلاغ به موقع برش شهرستانی در دو بخش تعهد فارغ التحصیلان و سایر تعهدات، برنامه‌ریزی و عزم مضاعف در ارتباط با تحقق واقعی آن تعداد سهم ابلاغی و ثبت به موقع اطلاعات مربوطه در سامانه رصد را در دستور کار و برنامه‌های کاری اولویت دار خود مدنظر داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری اردبیل همچنین با قدردانی از عملکرد چهار دستگاه اجرایی پایکار در بخش تسهیلات مشاغل خانگی (میراث فرهنگی، جهادکشاورزی،صمت و فرهنگ وارشاد اسلامی استان) با اعلام سهمیه ۴۶ میلیارد تومنی شهرستان، از اعطای ۵۹ میلیاردتومان تسهیلات مشاغل خانگی پشتیبان حقوقی/حقیقی و مستقل در قالب ۵۶۶طرح توسط۷ بانک عامل استان خبر داد. 

برنامه ریزی برای انجام تکلیف قانونی بازدیدهای مستمر و میدانی کمیته نظارت بر مشاغل خانگی و کمیته نظارت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با مشارکت و همراهی دستگاههای اجرایی ذیربط جهت راستی آزمایی تسهیلات اعطایی و برگزاری جلسه تخصصی با بانکهای عامل از دیگر مباحث و دستور کار جلسه حاضر بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز