خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد؛

انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۸۰

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: در شیراز و زرقان انتخابات تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و تمام عوامل در حال فراگیری آموزش‌های لازم هستند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران  افزود:۸۲۰ شعبه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای رای گیری از مردم در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این تعداد شامل ۶۲۹ شعبه ثابت شهری و روستایی و ۱۹۱ شعبه سیار شهری و روستایی است.

قزل سفلی ادامه داد: از مجموع شعب رأی گیری در این دوره، ۴۹۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

وی اظهار کرد: برای این انتخابات ۱۳ هیات اجرایی شامل ۲ هیات در ۲ حوزه اصلی و ۱۱ هیات در ۱۱ حوزه فرعی تشکیل شده که مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و عوامل اجرایی شعب را تعیین می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: حدود ۲۷ هزار نفر برای مرحله دوم در چهار بخش شامل اجرا، نظارت، بازرسی و تامین امنیت فعالیت خواهند داشت.

قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات همانند دور اول در زمینه تبلیغات، بیش از ۷۰ سالن اجتماعات، یک هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و ۳۵ هزار متر مربع فضا برای نصب پوسترهای تبلیغاتی آماده شده و علاوه بر این امکان پخش فیلم و انجام مناظره از طریق تلویزیون نیز فراهم شد.

وی، تعداد واجدین شرایط شرکت در دور دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابیه فارس را یک میلیون و ۶۹۷ هزار نفر برشمرد افزود: از این تعداد یک میلیون و ۳۹۰ هزار نفر مربوط به شیراز و زرقان و ۶۹۷ هزار نفر نیز مربوط به مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد است.

قزل‌سفلی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت انتخابات تدابیر شدیدتر اتخاذ شده است، تاکید کرد: در دور اول انتخابات کاربران شعبی که به هر دلیلی سهوی و عمدی اجازه دادند یک نفر دو بار احراز هویت شود، تغییر و جایگزینی کاربر دیگر صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات فارس اظهار کرد: تعداد تعرفه های رأی پیش بینی شده نیز به تعداد واجدین شرایط بعلاوه ۱۰ درصد بیشتر از تعداد آنها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز