خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اتصال برق 11 روستا از 41 روستای بی برق درگیر سیل

کد خبر : ۱۴۵۴۲۱۶

برآورد و جبران خسارات مردم در دست اقدام

مدیرکل بحران استانداری سیستان و بلوچستان از اتصال برق 11 روستای درگیر سیل خبر داد.

مجید محبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روستاهای درگیر سیلاب که برق شان قطع شده بود در دست رسیدگی قرار گرفته اند و از 41 روستا، برق 11 روستا وصل شده و در 30 روستای باقی مانده نیروهای امدادی پای کار هستند و  به محض فروکش کردن آب حاصل از سیلاب و وصل شدن راه های ارتباطی، برق روستاها وصل خواهد شد.

وی افزود: مشکلی خاصی در حوزه برق وجود ندارد اما در برخی از روستاها هنوز آبگرفتگی وجود دارد، در دشتیاری، پیرسهراب و پلان همچنان برخی از روستاها در محاصره سیل هستند‌ و تردد مردم را با مشکل روبرو کرده است.

محبی افزود: امدادهای هوایی از صبح امروز آغاز شده، هرچند به دلیل نقص فنی مشکلاتی وجود داشت ولی بازهم امداد رسانی هوایی در حال انجام است. اقلام ضروری مانند چادر، پتو و کنسرو توسط هلال احمر در مناطق سیل زده توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در حوزه راه، 22 محورِ اصلی دچار خسارت شده اند و راه های روستایی هم آسیب دیده‌اند‌.

محبی عنوان کرد: برآوردهای دقیق خسارات فردا انجام خواهد شد و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی عنوان کرد: تمام منازلی که کنتور برق داشته باشند تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی هستند و بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی گزارش های لازم را برای رسیدگی به خسارات وارده به این منازل جمع آوری می کنند اما این کار نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز