خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آماده باش 43 ستاد بحران در سرباز برای برآورد خسارت ناشی از سیلاب

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۲۵

فرماندار سرباز از آماده باش 43 ستاد بحران برای برآورد خسارت های ناشی از بارندگی در سرباز خبر داد‌.

فرامرز دانش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هر بارندگی که در سطح شهرستان سرباز در هر زمان و مقطعی اتفاق بیفتد اگر در سرشاخه ها باشد، با توجه به کوهستانی بودن منطقه سرباز، سیل در مسیر رودخانه‌ها جاری می‌شود و باعث بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسدود شدن مسیرهای روستایی می‌شود.

وی افزود: مسدود شدن مسیرهای روستایی به معنایی محدودیت در تردد نیست، خودرو ها از مسیر رودخانه عبور می‌کنند اما به دلیل بارندگی‌ها و بالا بودن آب رودخانه این ترددها سخت‌تر شده است.

وی خاطر نشان کرد: از آنجاییکه 70 درصد مسیرهای ما صعب العبور هستند، ممکن است راه ارتباطی تعدادی از روستاهای سرباز مسدود شده باشد که با توجه به این موضوع، راهداری را موظف کرده‌ایم که به محض خروج سامانه بارشی از منطقه، اقدام به بازگشایی راه ها کنند.

دانش افزود: روز گذشته 43 ستاد بحران را برای عبور از بارندگی ها به حالت آماده باش در آورده‌ایم و در حالت برآورد خسارت هستند و جمع بندی نهایی را اداره کل بحران استانداری سیستان و بلوچستان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز