خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۳۰.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۶ دانلود ویدیو

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه:

تیم تراکتور تبریز به دنبال جوسازی بودند

کد خبر : ۱۴۵۲۶۵۷

همه چیز مهیای بازی بود

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه شایعه درگیری و ضرب و شتم با اعضای تیم امید تراکتورسازی را تکذیب کرد گفت: همه چیز مهیای بازی بود، اما تیم حریف با جوسازی مانع از برگزاری این دیدار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، افشین حسنی  در این خصوص  گفت :امروز( هفتم اسفند ماه )   در پی انتشار شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم بازیکنان تیم فوتبال امید تراکتور سازی در بدو ورود به استادیوم فوتبال در کرمانشاه: طبق برنامه رسمی فدراسیون فوتبال امروز، دوشنبه قرار بود در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر رده سنی امید، دیدار حساس بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شود. 

وی افزود:  در حالی که از حدود یک ساعت قبل از شروع دیدار همه عوامل برگزاری مسابقه همچون داوران، نیروی انتظامی، تیم پزشکی و ناظر بازی حاضر شده بودند تا مسابقه برگزار شود، اما حریف تبریزی با ادعای اینکه در ورودی ورزشگاه به اتوبوس حامل بازیکنان آنها حمله شده، از برگزاری این دیدار امتناع کردند. 

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تاکید کرد: ادعای تیم تراکتور تبریز درحالی است که هیچ سندی مبنی بر صحت ادعاهای آنها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مسئولین باشگاه تراکتور ادعا کرده‌اند که بازیکنان آنها به شدت مجروح شده و اتوبوس حامل تیم آنها به دلیل خسارت زیاد قابل استفاده نیست، درحالی که تصاویر موجود و مستندات خلاف ادعاهای آنها را ثابت می‌کند. 

حسنی با تاکید براین که مسئولین باشگاه تراکتور با فضاسازی رسانه ای به دنبال توجیه عدم حضورشان در این دیدار هستند، اعلام کرد: به اذعان داور و ناظر فدراسیون همه چیز در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه مهیای برگزاری این دیدار بود، اما تیم حریف که آگاه از حساسیت بازی امروز بود، با جوسازی حاضر به برگزاری این مسابقه نشد. 

لازم به ذکر است روابط عمومی تیم بعثت کرمانشاه با صدور بیانیه ای هر گونه حادثه و درگیری با اعضای این تیم را تکذیب کرد.

متن بیانیه بدین شرح است :

بر اساس برنامه رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال امروز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ قرار بود در چهارچوب لیگ برتر امید‌ کشور تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ددر ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

در حالی که ساعت ۱۳ کلیه عوامل برگزاری مسابقه اعم از نیرو‌های انتظامی، کادر درمان و آمبولانس، نماینده فدراسیون و داوران در ورزشگاه حاضر بودند تیم تبریزی با ادعای درگیری در خارج از استادیوم حاضر به بازی نشده از حضور درمسابقه به بهانه های واهی امتناع نمودند،

این درحالیست که هیچ سندی مبنی بر ادعای مطروحه ارائه نشده و بر اساس تصاویر موجود و مستند اتوبوس تیم تراکتور در صحت و سلامت کامل بوده و این بازز‌های رسانه‌ای صرفا جهت توجیه عدم حضورشان بوده است.

در ضمن طبق صورتجلسه رسمی نماینده فدراسیون تمام اتفاقات مطرح شده توسط تیم تراکتور فقط در حد ادعا بوده و هیچ سندی ارائه نشده و امنیت حاضرین در ورزشگاه و استادیوم به بالاترین شکل ممکن فراهم گردیده است.

قابل ذکر است نتیجه این دیدار در شرایط جدول بسیار تاثیر گذار بود و این ترفند‌های برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است و گرنه کرمانشاه و مردمش همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده و قطعا این بازی‌های رسانه‌ای‌ ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت کرمانشاه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز