خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی ۳۰ روستا در آذربایجان غربی

تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی ۳۰ روستا در  آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۴۴۹۲۲۵

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تلاش راهداران برای بازگشایی ۳۰ روستا در استان خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا یا اشاره به بارش برف و باران که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده گفت: بر اثر این اتفاق محورهای مواصلاتی ۳۰روستا مسدود شده است.

دست نشان افزود: با توجه به کاهش بارندگی طی امروز راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.

وی شرایط فعلی محورهای مواصلاتی استان آرام عنوان کرد و‌افزود:تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان روان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده استان  اولویت اجرای عملیات راهداری زمستانی را در محورهای اصلی و بزرگراهی عنوان کرد و از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی افزود:با توجه به بارش باران و برف تمامی اکیپ های راهداری و راهدارخانه های سرتاسر استان به صورت آماده باش کامل در آمده و یرغم بارش های روز گذشته، هیچ محور اصلی، فرعی و بزرگراهی مسدود نبوده و فقط در برخی مناطق تردد به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ به کندی انجام می گرفت.

دست نشان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی ها است و مسافرین در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز