خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

عدم جانب داری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی

عدم جانب داری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی
کد خبر : ۱۴۳۹۶۳۸

استاندار لرستان بر عدم جانب داری مدیران اجرایی از نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد.

به گزارش اایلنا، فرهاد زیویار در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر اینکه فصل الخطاب برگزاری انتخابات ، قانون است، اظهار داشت: رویکرد ما در برگزاری انتخابات چهار مقوله ی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت می‌باشند و تمامی مدیران اجرایی و دست اندرکاران انتخابات باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی می بایست عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود را برای تشریح و تبیین در خطبه های نمازجمعه ارائه دهند.

استاندار لرستان اظهار کرد: این عملکرد با تشکیل جلساتی با اعضای شورای اطلاع رسانی تدوین و برای تبیین به ویژه در دهه فجر و هفته های آتی آماده شوند.

زیویار بیان کرد: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرایی انجام شوند که در اسرع وقت امکانات خود را برای استفاده در تبلیغات انتخابات اعلام کنند.

استاندار به تشکیل شبکه های محلی صداوسیما جهت استفاده ی نامزدهای انتخاباتی در ایام تبلیغات اشاره کرد و گفت: این شبکه های محلی به تعداد حوزه های انتخاباتی استان که 7 حوزه می باشند آماده ی بهره برداری هستند که به زودی افتتاح خواهند شد.

زیویار عنوان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هماهنگی ائمه جمعه استان می توانند در جلسات کمیته صیانت در اطلاع رسانی حاضر و نسبت به حل و فصل مسائل این حوزه حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر در سطح مدارس استان طبق برنامه ی زمانبندی اداره کل آموزش و پرورش به منظور تبیین دستاوردهای دولت و نظام اشاره کرد و گفت: لیست مدیران دستگاه ها می بایست با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گیرند.

زیویار عنوان کرد: تبیین عملکردهاا در برخی موارد در راستای دستاوردهایی است که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محقق شدند و در برخی دیگر در راستای دستاوردهای دولت و میزان رشد شاخص ها می باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز