خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در زنجان:

تکمیل طرح های نیمه تمام خواسته به حق مردم است

تکمیل طرح های نیمه تمام خواسته به حق مردم است
کد خبر : ۱۴۳۴۵۵۴

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبارات پروژه های حوزه ورزش تامین خواهد شد، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده، خواست به حق است و اقدام نکردن به موقع موجب بد بینی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، کیومرث هاشمی امروز جمعه (15دی1402) در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین قلعه و ابهر، افزود: رضایت مندی مردم رویکرد اصلی دولت است و در همین راستا تکمیل طرح های اولویت بندی شده ضروری است و آنها را در دستور کار قرار داده ایم.

وزیر ورزش و جوانان، در بازدید از روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده شهر هیدج شهرستان ابهر، ادامه داد: از پیمانکار خواسته ایم در تکمیل پروژه اهتمام ورزد ضمن اینکه اعتبار آن نیز تامین خواهد شد.

هاشمی، افزود: انتظار مردم در تکمیل طرح های نیمه تمام که سال ها بلاتکلیف مانده، به حق است و متاسفانه افرادی که این چنین پروژه هایی را نیمه کاره به بهره برداری رساندند بین مردم بدبینی ایجاد کردند .

وزیر ورزش و جوانان، درخواست پیمانکار پروژه استخر هیدج مبنی بر نیاز ۹۰ میلیارد ریالی جهت تکمیل این طرح را مورد موافقت قرار داد و افزود: این پروژه تامین اعتبار می شود و انتظار داریم پیمانکار در تکمیل آن سرعت ببخشد.

وی، در بازدید از استخر صائین قلعه شهرستان ابهر، نیز تسریع در بهره برداری از این استخر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این استخر در آستانه بهره برداری است و پیمانکار باید شرایط آن را فراهم کند.

وی، افزود: پیمانکار هر دو استخر شنا شهرستان ابهر نگران تامین اعتبار نباشد.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: تکمیل این استخر، مطالبه مردم بوده که در سال های گذشته بی توجهی به این موضوع به شدت آنها را در مقابل وعده ها بدبین کرده است.

حسن شجاعی علی آبادی، افزود: انتظار ما تکمیل و بهره برداری از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صائین قلعه است.

وی، در پایان اضافه کرد: پیمانکار استخر صائین قلعه قول افتتاح آن را تا ۲ هفته آینده داده است که انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان نیز مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز