نایب رئیس شورای شهر قزوین:
مرکز 137 شهرداری قزوین بر کار پیمانکاران نظارت جدی داشته باشد
نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا در قراردادهای پیمانکاران مرکز 137 بصورت جدی بر فرآیند مدیریتی کار اشراف پیدا کند تا رسیدگی به مطالبات و پیامهای شهروندان در اسرع وقت و در هر ساعت از شبانه روز انجام شود.
به گزارش ایلنا، محسن حق شناس با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پیامهای سامانه 137 شهرداری گفت: طبق آمار و اطلاعات دریافتی در مدت اخیر یکهزار و 857 تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین در یکی از مناطق شهرداری به ثبت رسیده است.
نایب رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: به طور میانگین زمان پیگیری مباحث مطرح شده در حوزه عمرانی ۴۱ روز، یکی از نواحی منفصل 22 روز و در ناحیه دیگر ۱۲ روز بوده است، در صورتی که ماهیت این سامانه، سریع و فوری عمل کردن است.
وی عنوان کرد: متاسفانه در سطح مناطق شهرداری دچار بیماری پیمانکار سالاری شدهایم و اگر زودتر برای جلوگیری از این موضوع اقدام نکنیم، در آینده با مشکلات عدیدهای رو به رو خواهیم شد.
این عضو شورای شهر قزوین با اشاره به اقدام جدید سامانه 137 در ارسال پیامک رسیدگی به شهروندانی که با سامانه مشکلات شان را مطرح میکنند، گفت: به صورت خودکار همزمان وقتی پیام برای منطقه ثبت میشود برای شهروندی که تماس گرفته نیز پیامک پیگیری ارسال میشود.
حق شناس خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر برخی از مناطق پیمانکار برای سامانه ۱۳۷ نداشتند و در این راستا مقرر شده بود هر منطقه پیمانکار مجزا داشته باشد تا رسیدگی به مشکلها و چالشها آسانتر شود، اما گزارشات اخیر نشان میدهد در مجموع یا پیمانکار وجود ندارد و اگر هم وجود دارد مشکلات حل نشدهاند.