خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس:

چهار نماینده قزوین مطالبات کارشناسی شده کارگران را با جدیت دنبال می‌کنند

چهار نماینده قزوین مطالبات کارشناسی شده کارگران را با جدیت دنبال می‌کنند
کد خبر : ۱۳۷۳۷۵۴

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: از نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قزوین درخواست می‌کنم همه مشکلات خود را از نگاه کارشناسی و دقیق شناسایی کرده و بدرستی به نمایندگان منتقل کنند و ما چهار نماینده متعهد می‌شویم آن‌ها را با جدیت دنبال کنیم تا به نتیجه برسد.

به گزارش ایلنا، لطف الله سیاهکلی در نشست تشکل‌های کارگری با مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: بدون تردید نمایندگان در همه زمینه‌ها تخصص لازم را ندارند و برای این که درست تصمیم بگیرند و قوانین جامعی وضع کنند باید از دیدگاه‌های کارشناسی افراد صاحب نظر در همه حوزه‌ها استفاده کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: وقتی نمایندگان تشکل‌های کارگری به اذعان خودشان در خصوص مطالبات خود در نشست با مسئولان کشوری مواردی را پذیرفته‌اند و امروز احساس می‌کنند منافع آن‌ها تامین نشده و عجولانه تصمیم گرفته‌اند بدون تردید ما هم شاید اگر دقت نکنیم و از نظر کارشناسان استفاده نکنیم حتما در مصوبات خطا خواهیم داشت.

وی تاکید کرد از نمایندگان تشکل‌ها انتظار داریم مطالبات و درخواست‌های کارشناسی خود در خصوص دستمزد، بیمه، سن بازنشستگی و سایر مسائل را به نمایندگان منعکس کنند تا بتوانیم از شما بدرستی دفاع کنیم.

این مسئول یادآور شد: با افزایش سن بازنشستگی بشدت مخالفیم و امروز پیامدهای آن را در فرانسه می‌بینیم و باید در مورد آن نگاه کارشناسی داشت و در خصوص دستمزد کارگران نیز با جدیت از حقوق شما دفاع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: وقتی مردم کالاهای اساسی خود را به دلار خریداری می‌کنند و با ریال زندگی می‌کنند حتما دچار چالش‌های جدی هستند و باید با تعامل با کارفرما بتوانیم مشکل حقوق کارگران را حل کنیم.

نماینده قزوین در مجلس یادآورشد: شرایط بحرانی و تهدید ورشکستگی صندوق‌های بیمه تامین اجتماعی را جدی می‌گیریم اما مسئولان صندوق‌ها باید سرمایه‌ها و ثروت خود که شامل شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی هم می‌شود محاسبه کنند و نباید به سادگی این ورشکستگی را مطرح کرد.

در این جلسه نمایندگان تشکل‌های کارگری استان موضوعات و دغدغه‌های جامعه کارگری را در سطح استان و ملی بیان کرده و خواستار رسیدگی توسط نمایندگان شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز