خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

تخلف مدیران راهداری و شهرسازی در سانحه تصادف مرگبار تریلر یاسوج مُحرز است/ هُشدار داده بودیم سهل انگاری کرده‌اند

تخلف مدیران راهداری و شهرسازی در سانحه تصادف مرگبار تریلر یاسوج مُحرز است/ هُشدار داده بودیم سهل انگاری کرده‌اند
کد خبر : ۱۳۷۰۸۵۲

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تخلف دو نفر از مدیران کل این استان در حادثه تصادف مرگبار تریلر یاسوج که منجر به کشته شدن شش نفر و مصدومیت ۲۵ نفر دیگر شد محرز شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "محمدمهدی صالحی" در نشست رسانه‌ای در ارتباط با تصادف مرگبار تریلر در محدوده پلیس راه شیراز – یاسوج، اظهار داشت: برای دو نفر از مدیران کل مرتبط با این تصادف مرگبار، پرونده قضایی تشکیل شده و در حال بررسی است.

وی با تاکید براینکه تخلف این مدیران در این حادثه هولناک و خونین محرز است، خاطرنشان کرد: تردید نکنید با این مدیران مُتخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات این سازمان قبل از وقوع این حادثه،  یادآور شد: سازمان بازرسی نامه‌های هُشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه‌خیز با دستگاه‌های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده که این نامه‌ها هم موجود است.​

صالحی گفت: در تاریخ نهم فروردین ماه امسال نیز نامه‌های هشداری را به این دستگاه‌های متولی ارسال کردیم و به آنها پیرامون همین نقطه حادثه خیز به لحاظ فضاسازی، رعایت حریم و نقض قوانین و مقررات صورت گرفته هشدار داده بودیم.

وی با بیان اینکه در این نامه‌ها هشدار آمیز تأکید کردیم که باید این موارد اصلاح شود، اظهار داشت: به آن‌ها گفتیم که ممکن است این اتفاق تلخ و مرگبار بیفتد.

این مقام نظارتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که مدیران راهداری و راه و شهرسازی به هشدارهای سازمان بازرسی استان در آن زمان توجهی نکردند، ادامه داد: هُشدار دیگری در تاریخ دوم خردادماه یعنی یک‌ماه پیش به این مدیران دادیم و گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه شیراز – یاسوج بدلیل رعایت نکردن حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، باید هرچه سریعتر مورد بررسی قرارگیرد و اصلاح امور انجام بدهید که متأسفانه مجدداً به هشدارهای سازمان بازرسی توجه نکردند.

صالحی افزود: بنابراین با بررسی‌هایی که دیروز صورت گرفت و حضور میدانی هیئت بازرسی سازمان بازرسی استان کهگیلویه  و  بویراحمد در نقطه حادثه خیز سانحه مرگبار روز گذشته و شرکت در جلسه مدیریت بحران استان، برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است و نتیجه را به مردم هم اعلام می‌کنیم.

مدیرکل بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: تخلف این مدیران صد درصد محرز شده است چراکه به هشدار‌های سازمان بازرسی توجه نکردند.

 صالحی گفت: اگر این مدیران به هشدار‌های سازمان بازرسی استان توجه می‌کردند این حادثه به این شکل خونین و تاسف برانگیز رخ نمی‌داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز