خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۸.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۵ دانلود ویدیو

صبح امروز اتفاق افتاد؛

آتش سوزی ساختمان تجاری ۷ طبقه در کرمانشاه / ۵ نفر نجات یافتند

کد خبر : ۱۳۶۷۹۲۴

 رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آتش سوزی ساختمان تجاری هفت طبقه در محدوده میدان لشگر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، احسان سهیلی، با اشاره به اعلام یک مورد حریق در ساعت ۹:۳۰ امروز (۲۵ خرداد) گفت: این آتش سوزی در میدان لشگر رخ داده و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دراین حادثه یک ساختمان تجاری هفت طبقه دچار حریق شده، افزود: آتش از طبقه ششم شروع شده و در حال سرایت به طبقات دیگر بود که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانی مهار شد.

سهیلی خاطرنشان کرد: علاوه بر طبقه ششم اندکی به طبقه هفتم این ساختمان نیز خسارت وارد شده است.

وی تصریح کرد: باتوجه به ارتفاع ساختمان از نردبان ۳۲ متری در عملیات اطفای حریق استفاده شده است.

سهیلی گفت: در این عملیات پنج دستگاه خودروی آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و خوشبختانه ظرف نیم ساعت موفق به مهار آتش شدند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله ساختمان را تخلیه کرده و پنج نفر را که در ساختمان محبوس شده بودند را نجات دادند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در حال بررسی است، افزود: ساختمان در حال تخلیه است و اطلاعات مربوط به مصدومین احتمالی و علت حریق متعاقبا اعلام می شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز