خبرگزاری کار ایران

از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه برگزار می شود؛

نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات و سنگ های گران بها در اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات  و سنگ های گران بها  در اصفهان
کد خبر : ۱۳۵۶۰۶۷

رئیس اتحادیه طلا اصفهان گفت: امیدواریم برگزاری نمایشگاه طلا در جهت معرفی پتانسیل‌های شهر اصفهان، صنعت طلا و همچنین جذب بازدید کنندگان و هیات‌های تجاری را از کشورهای همسایه داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر عامل نمایشگاه اصفهان در نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات اظهار داشت: نمایشگاه طلای اصفهان پس از سال‌ها و با حمایت و همراهی مشارکت کنندگان به مرحله بلوغ و شکوفایی رسیده و ما موفق شده‌ایم از کمیت به کیفیت مطلوب برسیم.

احمدرضا طحانیان با تاکید بر ارتقاء کیفی این رویداد افزود: شانزده سال تجربه برگزاری این رویداد تخصصی و بین‌المللی را پشت سر گذاشته‌ایم و در تمام این سال‌ها با مشارکت سازندگان ماشین آلات، اتحادیه و انجمن طلا و جواهر اصفهان، اتاق بازرگانی و طلاسازان و گالری‌دارها به جایی رسیدیم که این رویداد منطقه‌ای به صورت یک نمایشگاه کشوری و بین‌المللی در میان فعالان این صنف معرفی شود.

وی ادامه داد: حرکت به سمت رویدادمحوری، برنامه اصلی این نمایشگاه است و رویدادها و دوره‌های آموزشی مرتبط در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیر عامل نمایشگاه اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه طلا اصفهان در سال‌های گذشته با ماشین آلات طلا و تجهیزات شناخته می‌شد؛ طی سه سال گذشته تلاش شده این نمایشگاه برای کارشناسان و فعالان این صنف هم جنبه تخصصی و هم جذابیت داشته  و هم اینکه برای عموم مردم به دلیل حضور گالری‌ها و طلاسازان از کشش مناسب برخوردار باشد.

حمیدرضا نیکخواه، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا اصفهان نیز در این نشست گفت: امیدواریم در خردادماه شاهد برگزاری نمایشگاه بسیار خوبی باشیم و این شرایط با برگزاری نمایشگاه طلا در جهت معرفی پتانسیل‌های شهر اصفهان و صنعت طلا و همچنین جذب بازدید کنندگان و هیات‌های تجاری را از کشورهای همسایه داشته باشیم.

وی افزود: هیئت ۳۰۰ نفره‌ای از عمان قرار است به ایران سفر کنند که تعدادی از آنان در حوزه طلا و جواهر فعالند و امید است بتوانیم از حضور آنان در نمایشگاه بهره‌مند شویم. برگزاری این نمایشگاه‌ها موفقیت صنف و صنعت را به دنبال داشته و تسهیل می‌کند.

محسن طلایی‌مینایی، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان نیز در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه نباید فقط به عنوان نمایشگاه طلای اصفهان نامیده شود، چرا که همه رسته‌های فعال کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این نمایشگاه طلا و جواهر ایران است.

فرهاد بهادر، دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا نیز گفت: برنامه‌هایی برای پیشبرد رسالت‌های اصلی انجمن از جمله بهبود فضای کسب و کار و تسهیل کردن زنجیره ارزش صنعت طلا در نظر داریم که در این نمایشگاه اجرا خواهد شد و به دنبال همگرایی صنفی و اصلاح بعضی قوانین هستیم.

حسین سیدمعلمی، مجری برگزار کننده نمایشگاه طلا گفت: شانزدهمین نمایشگاه طلا در 7 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی و با مشارکت 146 شرکت صنعتی، واحد تولیدی، گالری‌ها و سازندگان ماشین‌آلات و با حضور فعالان اقتصادی از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، فارس، بوشهر و آذربایجان غربی از 22 تا 26 خردادماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد. همچنین در زمان برگزاری این رویداد نمایشگاهی، برنامه‌ریزی جهت برپایی میز طلا کشور به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در جهت جذب هیات‌های تجاری افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از کشورهای ترکیه و هند هیات‌هایی جهت بازدید از این رویداد کشوری و بین‌المللی خواهیم داشت و همچنان در حال رایزنی برای جذب بازدید کنندگان از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم هستیم.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها و ماشین آلات از 22 تا 26 خردادماه و ساعت بازدید 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز