خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز شهردار صورت گرفت؛

بهره‌برداری از شش پروژه عمرانی شهرداری قزوین

بهره‌برداری از شش پروژه عمرانی شهرداری قزوین
کد خبر : ۱۳۴۱۷۷۶

همزمان با روز شهردار شش پروژه عمرانی شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسید که در آن مناطق کمتر برخوردار و اقتصاد و فراهم شدن امکان سرمایه‌گذاری مورد توجه بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با روز شهردار رئیس بنیاد مسکن کشور برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری قزوین در این کلان شهر حاضر شد.

پروژه یادگار امام با اعتبار 320 میلیارد ریال از جمله این موارد بود که تردد به شهر قزوین را تسهیل می‌کند و امکان دسترسی از اتوبان به شمال شهر قزوین را فراهم می‌کند.

فرهنگسرای هادی آباد با اعتبار 50 میلیارد ریال و به مساحت 9 هزار متر مربع و 550 متر زیربنا از دیگر پروژه‌های امروز بود.

این فرهنگسرا در منطقه کمتربرخوردار قزوین واقع شده و دسترسی ساکنین این محله به خدمات فرهنگی و اجتماعی را تسهیل می‌کند که یکی از مطالبات مردم این منطقه بود.

 تعریض پل و خیابان شهرک ناصرآباد سومین پروژه عمرانی بود که افتتاح آن تعداد زیادی از حوادث را کاهش خواهد داد و برای آن 25 میلایرد ریال هزینه شده است.

ساختمان اداری اجراییات منطقه دو شهرداری قزوین با اعتبار 23 میلیارد ریال پروژه چهارم شهرداری قزوین بود.

پاتوق محله شهرک دانش با اعتبار 10 میلیارد ریال پروژه دیگری بود که امروز به بهره‌برداری رسید و در آستانه نروز یک امکان تفریحی را برای مردم این منطقه فراهم کرده است.

ششمین و بزرگترین پروژه هم افتتاح برج تجارت بعد از سال‌ها انتظار بود، این برج جزء بزرگترین پر.ژه‌های تجاری و اقتصادی شهر قزوین است که فرصت‌های خوبی را برای این شهر فراهم می‌کند.

این برج دارای 125 متر ارتفاع و خدمات و امکانات متنوع ازجمله هایپر مارکت، فودکورت، رستوران، تالار پذیرایی، پارکینگ، مراز اداری و مسکونی است.

در شهر قزوین 79 پروژه نیمه تمام وجود دارد که شهردار قزوین این وعده را داد که تعدادی از آن‌ها هم در روز شورا افتتاح شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز