خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آماده باش کامل آتش نشانان ارومیه در چهارشنبه آخر سال

آماده باش کامل  آتش نشانان ارومیه در چهارشنبه آخر سال
کد خبر : ۱۳۳۹۹۸۰

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: ایستگاه های آتش نشانی در شب چهارشنبه آخر سال برای حفظ ایمنی شهروندان و جلوگیری از حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

حسین سرباز رشید در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید، آتش‌نشانان از ۱۵ اسفند ماه سال جاری در ۵ نقطه حساس شهر مستقر هستند.

وی افزود: گشت‌های موتور سوار به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی به صورت آماده ‌باش در خدمت شهروندان هستند. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، با بیان اینکه تمامی ۱۰ ایستگاه آتش نشانی سطح شهر ارومیه روز سه شنبه در آمادگی کامل است، افزود: بیش از ۸۰  آتش‌نشان  به منظور پوشش ایمنی شهر در آماده‌باش کامل هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال بروز ترافیک‌های کاذبی که ممکن است این شب در سطح شهر رخ دهد، که زمان رسیدن به محل‌های حوادث احتمالی و امدادرسانی به شهروندان را افزایش می‌دهد به همین منظور ۶ تیم اطفای حریق به همراه تجهیزات کامل و ماشین آلات کامل در ۶ نقطه پر تردد شهر مستقر می شوند.

سرباز رشید همچنین به مردم توصیه کرد در هنگام بروز هر گونه حادثه‌ای، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع دهند و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز