خبرگزاری کار ایران

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها:

صحبت کردن از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان تکراری شده است / بحران سوخت در استان

 صحبت کردن از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان تکراری شده است / بحران سوخت در استان
کد خبر : ۱۳۲۷۹۴۵

عزیزی با اشاره به کمبود سوخت در استان سیستان و بلوچستان گفت: سخن گفتن از محرومیت‌های این استان تکراری شده است و نتیجه مشخصی هم ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد کریم عزیزی با اشاره به مشکلات استان سیستان و بلوچستان و محرومیت گسترده در این استان گفت: صحبت کردن در مورد محرومیت‌های استان سیستان و بلوچستان به قدری تکراری شده است که هرچه بگوییم تکرار مکررات است.

وی ادامه داد: هرچه بخواهیم از مشکلات بگوییم را قبلا گفته‌اند و گفته‌ایم اما همان مشکلات همچنان پابرجا هستند. هرچند تلاش‌هایی برای رفع محرومیت انجام‌ می‌شود اما این تلاش‌ها کافی نیست.

عزیزی بیان کرد: در کنار محرومیت‌ها و نبود خدمات دولتی، قهر طبیعت هم مردم را گرفتار کرده است و هر روز شاهد فقیرتر و ضعیف‌تر شدن مردم هستیم.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها، اظهار کرد: برای مثال یکی از محرومیت‌های استان در حوزه انرژی است. در زمستان سختی که مردم پشت سر گذاشتند یکی از مهمترین دغدغه‌هایشان تهیه نفت سفید و سیلندر گاز بود.

وی افزود: از آنجایی که استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز شهری محروم است در سرمای زمستان تهیه انرژی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است.

عزیزی تصریح کرد: سرمای بی‌سابقه اخیر این دغدغه را بیشتر کرد، چرا که مردم هم با کمبود سوخت مواجه بودند و هم با گرانی آن. افزایش مصرف سوخت سبب نایاب شدن سوخت و در نتیجه افزایش قیمت آن شده است.

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها توضیح داد: وضعیت طوری است که صف خرید نفت سفید یا سیلندر گاز کیلومترها طول‌ می‌کشد و گاهی افراد باید یک هفته در صف باشند تا نوبتشان برسد.

وی اظهار داشت: واقعا این وضعیت زندگی برای مردم زجر آور است و در شان جمهوری اسلامی نیست که مردم برای خرید ابتدایی ترین نیازها اینگونه عذاب بکشند. مگر‌ می‌شود کشوری که بر روی منبع بی پایان نفت و گاز است مردمش نتوانند از آن برخوردار باشند؟ چرا پیش بینی‌های لازم برای مواقفع بحرانی انجام نمی شود؟ یعنی دولت توان تامین نفت سفید یک استان را ندارد؟

عزیزی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان گفت: ما تلاش مسئولان را نادیده نمی‌گیریم اما از این کمبودها شکایت و گله داریم. مردم در عذاب هستند و ما این عذاب کشیدن‌ها را به چشم‌ می‌بینیم و کاری از دستمان بر نمی‌آید. این عذاب دوچندانی برای ماست.

نماینده استان سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها توضیح داد: شما وقتی لرزیدن یک کودک از سرما را ببینید نمی‌توانید به آسانی از کنار آن بگذرید. کودکی که حتی لباس گرم هم برای پوشیدن ندارد. بنابراین باید مثل همیشه از دولت بخواهیم که دولت عزم خود برای محرومیت زدایی را جزم کند و امیدوار باشیم با تلاش مسئولان مشکلات حل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز