خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

باید به مشکلات تولیدکننده توجه داشت/قزوین را به گونه‌ای اداره کنیم که بهشت سرمایه‌گذاران باشد

 باید به مشکلات تولیدکننده توجه داشت/قزوین را به گونه‌ای اداره کنیم که بهشت سرمایه‌گذاران باشد
کد خبر : ۱۳۱۱۸۷۱

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان این که باید به مشکلات تولیدکننده توجه داشت، گفت: در برخی موارد واحدها نمی‌توانند معضلات محیط زیستی را حل کنند باید این نتوانستن را حل کرد و معرفی به مرجع قضایی برخورد درستی نیست و قزوین را به استانی سخت برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که عصر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: همه ما جمع شده‌ایم تا کشور را اداره کنیم تا مردم شغل داشته باشند و کلید واژه مقدس ما تولید است و باید با درک متقابل از یکدیگر مشکلات را حل کنیم و برخوردها باید در عین سختگیری بدون تعطیلی بوده و باید باتوجه به واقعیات موجود و کف میدان حرف بزنیم.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: باید به مشکلات تولیدکننده توجه داشت، در برخی موارد واحدها نمی‌توانند معضلات محیط زیستی را حل کنند باید این نتوانستن را حل کرد و معرفی به مرجع قضایی برخورد درستی نیست و قزوین را به استانی سخت برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

وی افزود: باید قزوین را به گونه‌ای اداره کنیم که بهشت سرمایه‌گذاران باشد، باید مدیریت شهرک‌ها و سایر مسئولین مسایل زیرساختی را حل کنند.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذار کلاس و حیثیت دارد، او زندگی و سرمایه را وسط میدان آورده اما مدیر و کارمند ما برای او کلاس می‌گذارد، این‌ها اشکال دارد و دنیای مدرن و حوزه پیشرفته اصلا اینطور نیست، در روز استیضاح وزیر صمت جلوی همه وکلا گفتم همه ما نوکر مردم هستیم و هر کسی قبول ندارد برود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد: سرمایه‌گذار باید قانون را اجرا کند اما با رعایت حالش، کدام یک از ما سرمایه‌گذر را متناسب با کلاس کارش تحویل می‌گیریم.

وی ادامه داد: بنگاه اقتصادی برای رسیدن به تولید مراحل سختی را طی می‌کند و ما سر یک ایراد تولید را زمین می‌زنیم و تولید که زمین بخورد کشور زمین می‌خورد، کارگر و اشتغال دچار بحران می‌شود و در نتیجه سرمایه‌گذار نمی‌آید و سفته بازی و دلالی می‌کند، درحال حاضر تولیدکننده درآمد بیشتری دارد یا دلال و سفته باز؛ ما نباید به این شرایط دامن بزنیم.

سیاهکلی اظهار کرد: اگر قانون قدرت داده برای منع و جلوگیری نیست، برای اصلاح است، کلمه نه و ممنوعیت را به کار می‌بریم، من نه به عنوان نماینده، بلکه به عنوان یک شهروند و قزوینی که دوست دارم استان رشد کند خواهش می‌کنم، مسایل را به دادگاه‌ها نکشانیم، مطلقا این کار را نکنیم، وقتی یک تولید کننده به دلیل محیط زیستی به دادگاه می‌رود قطعا محکوم می‌شود و نباید این اینطور عمل کرد.

 وی بیان کرد: باید شرایط انجام موازین محیط زیستی را درنظر داشت و ببینیم این فرد واقعا مقصر است یا به دلایل مختلف نتوانسته اجرا کند، باید شرایط اجرای قانون مهیا شود.

وی گفت: قانون گاهی اوقات مستقیم اجرا می‌شود اما بیشتر قوانین به دستورالعمل و شیوه اجرا نیاز دارد و وقتی زیرساخت لازم برای اجرای قانون فراهم نشده به تعطیلی منجر می‌شود و درواقع شیوه نامه‌ها نرمش قانون است و به معنای شکستن قانون نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز