خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

برای اولین بار در تاریخ فوتبال قزوین به صدرنشینی رسیدیم/شمس آذر می‌تواند نماد وحدت مردم باشد

برای اولین بار در تاریخ فوتبال قزوین به صدرنشینی رسیدیم/شمس آذر می‌تواند نماد وحدت مردم باشد
کد خبر : ۱۲۹۶۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش فوتبال استان یک تیم در بالاترین سطح در صدر جدول قرار دارد، در شمس آذر باوجود داشتن رقبای سخت و باسابقه بالا به دنبال اهداف بزرگ هستیم، در لیگ هر بازی حکم فینال دارد و از این رو با وجود کمبودها همواره تلاش می‌کنیم تا به لیگ برتر برسیم.

سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با بیان اینکه مسابقات لیگ شبیه دوی ماراتن است، گفت: باید تا روز آخر تلاش کنیم تا موفق شده و به لیگ برتر صعود کنیم و در این راه رقبای سختی مانند خیبر، سایپا، فجر سپاسی و استقلال خوزستان داریم که از لحاظ سخت‌افزاری و زیرساختی و حامیان بزرگ در سطح ملی، سابقه بیشتری داشته و درخشش در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارند.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ادامه داد: تیم ما هم متشکل از مالکین و مدیران خوب است و بازیکنان شایسته‌ای هم داریم و با یک مجموعه خوب عمل کرده و در صدر جدول قرار داریم.

وی عنوان کرد: هیأت فوتبال استان به عنوان مشاور در کنار ما بوده، استاندار هم ضمن حضور در استادیوم و همچنین شهردار و یکی از معاونین استاندار قول حمایت داده باوجود این هنوز هم به حمایت بیشتری از نظر مادی و معنوی نیاز داریم و باید حمایت‌ها پررنگ‌تر و عملیاتی‌تر باشد.

این مسئول ورزشی ادامه داد: دوازده هفته از لیگ گذشته و ما صدر نشین هستیم اما به جز سیاهکلی که یک بار به صورت محدود در استادیوم حاضر شد، سایر نمایندگان استان هیچ توجهی به ما نداشتند، این درحالی است که نام قزوین در سطح اول طنین انداز می‌شود و باشگاه در راس قرار دارد.

وی با تاکید بر تاثیر حمایت گفت: به عنوان بازیکن در استان‌های مختلف حضور داشتم و مسئولین در سطح بالایی حمایت دارند اما در قزوین چنین چیزی را نمی‌بینیم، حمایت و پاداش‌ها می‌تواند به انگیزه و امکانات بیشتر و صعود به لیگ برتر کمک کند.

دقیقی با اشاره به نیازها و چالش‌های پیش روی شمس آذر اظهار کرد: در این فصل چند بازیکن اصلی را به علت مصدومیت از دست دادیم، البته جوانان با انگیزه جایگزین شده‌اند.

شمس آذر می‌تواند نماد وحدت مردم باش

وی عنوان کرد: در این وضعیت از مالکین که این شرایط اقتصادی حمایت خود را ادامه داده و از مال خود می‌گذرند قدردانی می‌کنیم که باعث شده‌اند شرایطی ایجاد شود که مردم باوجود سرما و انواع مشکلاتی که با آن مواجه هستند در استادیوم حضور می‌یابند و نشاط اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ادامه داد: توقع داریم تمام دستگاه‌های دولتی استان بسیج شده و حمایت کنند چرا که رسیدن به لیگ برتر اتفاق کمی نیست و می‌تواند در توریسم ورزشی، رشد اقتصادی و گردشگری استان کمک کرده و در رشد و ارتقای استان از جهات مختلف تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: شمس آذر می‌تواند نماد وحدت مردم باشد و نشاط را افزایش دهد‌، باتوجه به اینکه فوتبال در سطح جهان ورزشی با اهمیت است انتظار داریم در سطح کلان مدیریتی به رشد این وررش توجه شود، قطر نمونه بارز کشوری است که از طریق برگزاری جام جهانی فوتبال درآمدهای کلان کسب کرده است، بنابراین توجه به فوتبال نوعی سرمایه‌گذاری برای پیشرفت است.

انتهای پیام/
طاهره سادات موسوی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز