خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر سبزوار مطرح کرد؛

از سرعت کاری در شورا و شهرداری رضایت نداریم/ اختلاف بین شهردار و شورا فرافکنی است

از سرعت کاری در شورا و شهرداری رضایت نداریم/ اختلاف بین شهردار و شورا فرافکنی است
کد خبر : ۱۲۹۲۱۲۴

رئیس شورای شهر سبزوار گفت: از سرعت کاری در انجام امورات شهری رضایت کامل نداریم اما حواشی گفته شده پیرامون اختلاف بین شورا و شهرداری را رد کرده و آن را غیر قابل قبول می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین الله مظلوم با اعلام اینکه درآمدهای شهرداری رشد قابل توجهی داشته است افزود: با بروز رسانی عوارض شهری و وصول مطالبات از واحدهای صنفی درآمدهای شهرداری افرایش ۴برابری یافته است، همچنین ارگان های مربوطه در مدیریت شهری موظف به ارائه برنامه های خود شده اند. 

وی طرح طبقه بندی و افرایش حقوق  کارکنان فضای سبز شهرداری را نیز از جمله مصوبات شورا دانست و گفت: با توجه به حجم این طرح و اشکالات وارد شده بر آن سرانجام در کمیسیون تطبیق نهایی و در دستور کار قرار گرفت تا از این پس افزایش حقوق کارکنان فضای سبز شهرداری مانند دیگر کارکنان لحاظ شود.

رئیس شورای شهر سبزوار همچنین افزود: از ابتدای آغاز به کار شورای ششم تاکنون تمام سعی ما این بوده که شورا را تنها، شورای شهرداری ندانیم بلکه آن را متعلق به کلیه مردم و شهر سبزوار می‌دانیم و معتقدیم که شورا باید به جایگاه اصلی خودش بازگردد. 

وی نظارت دقیق و برپایی جلسات برای هماهنگی های بیشتر جهت اتمام ماموریت ها و وظایف نهادهای مرتبط را از دیگر اولویت های شورای شهر سبزوار دانست و گفت: بررسی پروژه های در حال اقدام و تعیین تاریخ برای اتمام پروژه ها از موارد مطرح شده در جلسات است. 

وی میزان ٣٠٠ میلیارد بدهی علوم پزشکی سبزوار از مدیریت پیشین این مجموعه و مشکلات مالی را مانع از رسیدن تجهیزات جدید پزشکی دانست و عنوان کرد: پرونده قضایی توحید شهر ربطی به شورا و شهرداری ندارد و زمین های این منطقه برای واگذاری با مشکلات حقوقی روبرو است. 

مظلوم در خصوص پروژه نیمه تمام ارگ امیریه نیز گفت: متاسفانه شهرداری مکلف شده دیرکرد اوراق این مجموعه‌ را به میزان ٢ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان، ماهانه به بانک شهر بپردازد و معظل واگذاری این مجموعه عمرانی هنوز به لحاظ حقوقی با مشکل روبرو شده است. 

وی مکاتبات صورت گرفته با مسکن و شهرسازی برای طرح احداث پارک و فضای تفریحی به مساحت ٣٠ هکتار، انجام پروژه های نیمه تمام و قانون جدید در خصوص درآمدهای پایدار شهری و اضافه شدن ٢۴ دستگاه اتوبوس جدید به مجموعه حمل و نقل سبزوار را نیز از مهم ترین اولویت های کاری شورا و شهرداری دانست که در حال اقدام است.

رئیس شورای شهر سبزوار با مطرح کردن مهم ترین موضوعات شهری سبزوار و با اشاره به اینکه سرعت و روند کاری در پیشبرد معضلات با وجود هماهنگی های لازم باز هم به کندی پیش می‌رود گفت: از سرعت کاری در انجام امورات شهری رضایت کامل نداریم اما حواشی گفته شده پیرامون اختلاف بین شورا و شهرداری را رد کرده و آن را غیر قابل قبول می‌دانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز