خبرگزاری کار ایران

در هفته پدافند غیرعامل؛

شش مانور امنیت غذایی در قزوین برگزار می‌شود

شش مانور امنیت غذایی در قزوین  برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۲۹۱۰۴۵

رئیس اداره بحران و مخاطرات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برگزاری شش مورد مانورامنیت غذایی درهفته پدافند غیرعامل در استان قزوین خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی بهرامی افزود: این مانورها شامل دورمیزی رصد و پایش و کنترل تامین و توزیع مرغ گرم، مانور بازرسی از واحدهای خبازی و عرضه کننده نان، رصد و پایش بیماری‌های دامی در مناطق همجوار با استان‌های گیلان و مازندران، بازدید و بازرسی از مجموعه انبارهای دپو واکسن دامی، مانور سراسری بازدید از فروشگاه‌های سموم از مهمترین مانورهای این هفته است.

رئیس اداره بحران و مخاطرات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری و تاب آوری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات ‌دشمن است.

وی عنوان کرد: در راستای گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در سال جاری، برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی با مفاهیم پدافند غیرعامل در سطح شهرستان‌های استان و ادارات تابعه نیز انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف آمادگی و تاب‌آوری در راستای امنیت غذایی و کشاورزی با همکاری و مشارکت ادارات کل دامپزشکی و غله و سازمان تعاون روستایی انجام می‌شود تا تمامی بخش‌های مرتبط با تولیدات کشاورزی مشارکت فعال داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز