خبرگزاری کار ایران

امروز انجام گرفت؛

آیین بهره‌برداری از ۱۸ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز و ایستگاه تقلیل فشار در روستای سلمانه شادگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۸۵۵

هم‌زمان با هفته دولت، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۸ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز و ایستگاه تقلیل فشار در روستای سلمانه بخش دارخوین شهرستان شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان از جمله: فرماندار شادگان، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان، بخشدار دارخوین و مسئولین ادارات و دستگاه‌ها، دهیاران و جمعی از اهالی در روستای سلمانه بخش دارخوین برگزار شد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان در این مراسم بر ضرورت تکمیل پروژه‌های گازرسانی در سطح شهرستان، تاکید کرد و گفت: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای این شهرستان هستیم و با افتتاح این پروژه شهرستان شادگان از نظر توسعه گاز در لیست شهرستان‌های سبز قرار گرفته است و تمامی روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

فرماندار شادگان افزود: در مجموع و در راستای اجرای این پروژه ۱۸ کیلومتر خط انتقال گاز، اجرایی شده و برای ۱۰۰ خانوار انشعاب ایجاد شده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه در مجموع ۹۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه گردیده و با نصب یک ایستگاه تقلیل فشار ترکیبی ۱۰/۰۰۰متر مکعبی در مسیر روستای سلمانه روی خط ۳۰ اینچ اهواز به آبادان گازرسانی به روستای سلمانه برای استراحتگاه‌های زائران راهیان نور در مسیر کربلای معلا و ادامه گازرسانی و خدمات در این مسیر تا دروازه مارد ورودی آبادان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز