خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت مطرح کرد؛

کاهش خودروهای ناقص دپو شده از 170 هزار خودرو به 10 هزار خودرو

کاهش خودروهای ناقص دپو شده از 170 هزار خودرو به 10 هزار خودرو
کد خبر : ۱۲۶۸۰۰۵

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۷۰ هزار خودروی ناقص دپو شده در پارکینگ شرکت های خودرو سازی امروز به کمتر از ۱۰ هزار خودرو رسیده که از دیگر اقدامات ارزنده در دولت سیزدهم می باشد و نشان از مدیریت و نظم در تولید دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در یادواره شهدای شرکت البرز شرقی شاهرود که به صورت وبیناری شرکت کرد، گفت: شهدا ستارگانی هستند که با تعمق به ایثارگری آنها می توانیم‌ مسیر سعادت را پیدا کنیم و در آن‌ گام‌ برداریم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم تا به امروز وارد گذشته نشده و از مشکلات باقی مانده از قبل سخن نگفته است و در مسیر حل این مشکلات گام بر می دارد.

وزیر صمت افزود: بسیاری از اقداماتی که طی یکسال گذشته در دولت مردمی ابراهیم رئیسی صورت گرفت، طی سال های آتی نتایج ارزنده ای خواهد داشت.

فاطمی امین بیان کرد: در یکسال گذشته افزایش ظرفیت نیروگاه ها در دستور کار قرار گرفت و احداث ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه در وزارت صمت آغاز شد.

وی تصریح کرد: قطعی و خاموشی های برق در سال جاری نسبت به سال گذشته در بخش خانگی و صنعت کاهش چشمگیر داشته و در بخش صنعت با برنامه ریزی صورت گرفت که امری ارزشمند است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: شناسایی ذخائر از مشکلاتی است که در بخش معدن کشور وجود داشته و اکتشافات دارای عقب ماندگی است؛ از سال گذشته اقدامات ارزشندی در این‌ حوزه در دستور کار قرار گرفت و طی یک برنامه ۳ ساله به نتایج ارزنده ای منتج خواهد شد.

وی گفت: ۱۷۰ هزار خودروی ناقص دپو شده در پارکینگ شرکت های خودرو سازی امروز به کمتر از ۱۰ هزار خودرو رسیده که از دیگر اقدامات ارزنده در دولت سیزدهم می باشد که نشان از مدیریت و نظم در تولید دارد.

فاطمی امین اضافه کرد: طی یکسال گذشته در ۱۸ کشور مراکز تجاری ایجاد شد که زیرساخت های مطلوبی برای گسترش روابط اقتصادی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز