خبرگزاری کار ایران

در راستای صیانت از محیط زیست صورت گرفت؛

پایش شبانه واحدهای صنعتی در شهرستان‌های قزوین و البرز

پایش شبانه واحدهای صنعتی در  شهرستان‌های قزوین و البرز
کد خبر : ۱۲۵۴۱۰۲

سرپرست اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی دو شهرستان قزوین و البرز در پایش شبانه توسط سرپرست اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و کارشناسان آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، رامین رمضانی با اشاره به پایش شبانه واحدهای صنعتی گفت: در این پایش شبانه که در ایام تعطیل عید قربان انجام شد ضمن نمونه برداری از خروجی تصفیه خانه شهرک صنعتی لیا از چندین واحد صنعتی بازدید و سنجش کیفی گاز خروجی دودکش انجام گرفت.

سرپرست اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به واحدهایی که اخیراً مورد پایش شبانه قرار گرفته‌‌اند، اظهار کرد: در این پایش شبانه تصفیه‌ خانه فاضلاب واحدهای صنعتی به لحاظ کارکرد صحیح و کامل بودن فرآیند تصفیه بررسی شده و تذکراتی در خصوص راهبری تصفیه‎ خانه‌‌ها به منظور مطابقت پساب خروجی با استانداردهای زیست‌ محیطی و مدیریت پسماندهای تولیدی به صاحبان و مدیران واحدها ارائه شد.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از محیط زیست و با تاکید بر اهمیت پیشگیری و کنترل آلودگی منابع زیستی گفت: صنایع موظف‎ هستند ضوابط زیست محیطی را رعایت و از آلوده کردن منابع طبیعی و محیط زیست خودداری کنند، در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات محیط زیست با هرگونه تخریب و آلودگی محیط زیست برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز