خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته؛

مشکلات 15 واحد صنعتی در آبیک رفع شد

مشکلات 15 واحد صنعتی در آبیک رفع شد
کد خبر : ۱۲۳۹۹۷۴

رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: در سال گذشته و با ورود و پیگیری‌های دستگاه قضایی مسائل و مشکلات 15 واحد صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف مرتفع شد و یک واحد تولیدی تعطیل هم احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، داود قلعه قوند در تشریح اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان آبیک در سال گذشته گفت: دادگستری شهرستان آبیک در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ورود جدی داشت و مسائل و مشکلات این حوزه به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت و در سال گذشته 10 جلسه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در این شهرستان برگزار و مصوبات خوبی در این راستا به تصویب رسید.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک افزود: در جهت شناسایی مشکلات و موانع صنعتگران و تولیدکنندگان، تعداد 47 مورد بازدید میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی و انجام شد.

وی یادآور شد: با توجه به مجموع اقدامات و حل و فصل مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید، زمینه بازگشت به کار 21 نفر فراهم شد و دستگاه قضایی نسبت به حل مشکلات کارگری نیز اهتمام ویژه دارد.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری شهرستان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها و اقدامات تا حد توان شرایط تولید برای فعالان این حوزه فراهم شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز