خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خواستار شد؛

لزوم تشدید نظارت بر اصناف و بازار در شهرستان هشترود

لزوم تشدید نظارت بر اصناف و بازار در شهرستان هشترود
کد خبر : ۱۲۳۰۰۴۴

فرماندار هشترود خواستار تشدید نظارت بر صناف و بازاریان شهرستان هشترود شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، علیرضا توری فرماندار هشترود در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان خواستار تشدید نظارت به بازار واصناف شد و افزود: اداره صمت موظعف است  با رصد دقیق وبه موقع بازار جلوی احتکار وگرانفروشی را بگیرد وبا آمار گیری از سطح بازار وفروشگاههای بزرگ در مورد ماکارونی وروغن نباتی با درج قیمت روی کالا به اطلاع اهالی رسانده شود که هیچ کالایی را گران نخرند و اجناس را با قیمت درج شده روی کالا خریداری کنند‌.

 وی متذکر شد:اگر فروشگاهی اقدام به گرانفروشی  ویا کم فروشی بکند در اسرع وقت به ادارات متولی از جمله جهاد کشاورزی،صمت،ونیروهای نظامی وانتظامی اطلاع رسانی شود  تا سریعتر با کسانی که به قانون احترام نمی گذارند برخورد کنند و متخلف یا متخلفان به تعزیرات معرفی گردند تا تعزیرات در مورد این افراد تصمیم بگیرد‌ .

فرماندار هشترود تاکید کرد: مردم شریف هشترود وروستاهای تابعه در صورت  مشاهده هرگونه احتکار و گرانفروشی وکم فروشی در اسرع وقت با ادارات متولی تماس بگیرند تا جلوی احتکار کالا و اجناس اساسی مورد نیاز مردم گرفته شود ومردم از این بابت با مشکل روبرو نشوند.

نماینده دولت در هشترود تصریح کرد: بازرسان ادارات متولی و دخیل  در امر تنظیم بازار شبانه روز در سطح شهرستان وروستاها مشغول بازرسی و رصد وضعیت بازار هستند تا نگذارند بعضی از افراد سو جو به خواسته های خود برسند و در بازار کالای اساسی اختلال ایجاد نمایند .

فرماندار هشترود به افرادی که با اختلال در بازار می خواهند به نفع خود بهره برداری کنند هشدار دادو افزود:

 باافرادی قصد اختلال در بازار را دارند  به  هیچ وجه مدارا نخواهیم کرد و طبق قانون با فرد یا افراد خاطی برخورد جدی خواهیم نمود. وهرچه قانون در این باره وضع کند اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز