خبرگزاری کار ایران

تجدید خط‌کشی یکهزار و 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

تجدید خط‌کشی یکهزار و 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل
کد خبر : ۱۲۱۷۴۲۶

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: هزار و 500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته تجدید خط کشی شده است.

به گزارش ایلنا، آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل– نیر با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده ای از اولویت های مهم راهداری است، افزود:طبق برنامه ریزی های انجام شده به محض مساعد شدن شرایط جوی در استان عملیات خط کشی راهها انجام خواهد شد.

وی در جهت ارتقای ایمنی راهها تسطیح 9 هزار کیلومتر از حریم راههای استان را در سال 1400 یادآور شدو اظهار کرد: راهداران در مدت یاد شده 298 عدد رمپ ورودی و خروجی را ایمن سازی و 20 هزار کیلومتر از افتادگی شانه راه را رفع کرده اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل از نصب 3 هزار و 700 متر حفاظ در پرتگاهها و آبروها توسط راهداران پرتلاش استان خبرداد و تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از هزار و 700 عدد سرعتکاه آسفالتی،پلاستیکی و مجازی تهیه،نصب و ایجاد شده است.

هاشمی تعمیر 4هزار و 900 شاخه گاردریل های آسیب دیده،نصب هزار عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد،تهیه ونصب 37 عدد چراغ چشمک زن،رنگ آمیزی 15 هزار پایه تابلو وعلائم، مونتاژ و اصلاح 8هزار و 500 عدد تابلوی انتظامی و انسداد 500 مورد راههای دسترسی غیرمجاز را از اقدامات مهم راهداری در سال 1400 برشمرد.

وی عنوان کرد:در جهت دید بهتر رانندگان 2 هزار و 700 متر مربع تابلوهای اطلاعاتی و هشداری تهیه ،نصب و تعمیر شده، همچنین بیش از ده هزار عدد تابلوهای الزامی در راهها نصب شده است.

هاشمی با قدردانی از تلاش شبانه روزی راهداران استان در انجام وظایف مربوط به نگهداری راهها افزود:سال گذشته 674 هزار متر از شیب شیروانی راهها اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل هوشیاری راننده ها در جاده را از عوامل بسیار موثر در کاهش تصادفات دانست وتصریح کرد: راهداران استان با هدف کاهش سرعت،خواب آلودگی وافزایش هوشیاری راننده در جاده حدود 45 هزار متر شیار لرزاننده عرضی و طولی در جاده های استان اردبیل اجرا کرده اند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز